Digital Signage’ın İkna Gücü

Digital Signage’ın İkna Gücü

Digiboard’un dijital ekran network’ü ile doğru zamanda entegre edilmiş reklam planlanması, ilgili verileri daha canlı, güvenilir ve insanları ikna edici olmak isteyen markalar için etkili bir araçtır.

Dijital çağı yakalamış olmak demek mesajlarınızı da kitleye uygun içerikler ile dijital ekranlarla medya planlamalarınıza dahil etmek demektir.

Anlık etkiyle marka bilinirliği

Birçok çalışma mağaza dışı satış olgusunu, satın alma noktasına yakın bir yerlerdeki Digiboard’larda yer alarak, örneğin alışveriş merkezlerinde, evin dışında bulunması nedeniyle arttırdığını tespit etti. Bunda en büyük etkenlerden biri reklamın anlık ilgi artıran bir izlenim yaratıyor oluşudur. Bu düşünceyle, markalar Digiboard’ları yoğun bir şekilde uzun süreli kullanabilir ve böylece başarıya ulaşabilirler. Bu nedenle de markalar ulusal kanallarda yer alsalar bile AVM, hastane ve havalimanları gibi dijital ekran mecralarında tüketiciyi heyecanlandırabilir ve sonuca gidebilmek açısından büyük katkı sağlayabilirler.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.