AVM Network

Alışveriş merkezleri son yıllarda özellikle büyükşehirlerde sayılarının artmasıyla reklam dünyasının vazgeçilmez unsurlarından biri haline gelmiştir. Her türlü ihtiyacın karşılandığı AVM’lerde müşterilerin büyük çoğunluğunu kadınlar oluşturuyor ve onları genç nüfusla erkekler takip ediyor. Yapılan araştırmalara göre eğlence amaçlı dışarı çıkan 100 insandan 39’u vakit geçirmek için alışveriş merkezlerini tercih ediyor. İnsanların ortalama 3 saatlerini geçirdikleri alışveriş merkezleri reklam verenler için de oldukça avantajlı bir mecradır.  Bünyemizde bulunan 212 Power Outlet AVM, Akbatı AVYM, Bursa Kent Meydanı AVM, MetroCity AVM, Palladium Ataşehir AVM ve Perlavista AVM’nin gün içinde faaliyet gösterdiği 12 saat boyunca yayın yapan ekranlar sayesinde yılda 100.740.000 kişiye ulaşabilirsiniz.

212 AVM

Türkiye’nin ilk “Power Outlet”i olan 212 AVM, Atatürk Havalimanı’na yakın olması ve her gelir seviyesinden, her sosyal statünden bireylere hitap etmesi ile çekim merkezi haline gelmiştir. 200’e yakın mağaza bulunan AVM’de 15 adet dijital ekran mevcuttur.

Akbatı AVYM

Akbatı Alışveriş ve Yaşam Merkezi, A+, A ile B+ müşteri profiline hitap etmekte ve bulunduğu Esenyurt-Bahçeşehir bölgelerinin sosyal yapısına değer katan bir oluşumdur. Bünyesinde bulundurduğu 200’e yakın mağaza ve sosyal yaşam alanları sayesinde yılda 13 milyon civarı ziyaretçi sayısına ulaşan Akbatı’da 30 ekranla hedef kitlenize ulaşmanız mümkün.

Metrocity AVM

MetroCity Alışveriş Merkezi, eşsiz bir mimari yapının yanı sıra toplamda 5 kat üzerinde aralarında seçkin markaların da bulunduğu 175 mağaza ve Metro İstanbul’un Levent durağına yakın olmasıyla önemli bir AVM olarak ön plana çıkıyor. 15 ekran ve 2 Totem ile melezpano bulunan AVM’yi yılda 16 milyon kişi ziyaret ediyor.

Palladium AVM

İstanbul Anadolu Yakası’nın en önemli ve gözde alışveriş merkezlerinden olan Palladium, yılda 15 milyon ziyaretçiye bünyesinde bulunan 195 mağaza ve kültürel etkinliklerin düzenlenebileceği alanlarla hitap ediyor. A+, A ve B+ müşteri profiline sahip Palladium AVM’de 24 ekran ile 2 adet 15 metrekarelik LED ekranlarla hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.

Perlavista AVM

Beykent’te bulunan Perlavista AVM, bağlantı yollarına yakınlığıyla ulaşım açısından oldukça kolay bir lokasyona sahip ve Atatürk Havalimanı’na da 15 dakika mesafede konumlanmıştır. 13 milyona yakın ziyaretçi sayısı bulunan Perlavista, 125 mağazası ile B, B+ müşteri kitlesine hitap etmektedir.


Sağlık Network

Sağlık, kozmetik, kişisel bakım, sağlıklı yaşam için spor, beslenme, yaşam tarzı vb. sektörlerle ilgili iletmek istediğiniz mesajları doğru hedef kitleye sağlık ”network’ümüzde” yer alan Florence Nightingale ve Medical Park hastaneler grubu gibi Türkiye’nin önde gelen sağlık kurumlarının en gözde şubelerinde ulaşabilirsiniz. Sağlıkla ilgili markalar en büyük özelliği hastanelerdeki mevcut hedef kitlenin sahip olduğu uzun bekleme süreleri. Yıl içinde 29.912.000 kişiye ulaşabilir ve 186 ekran ile doğru mesajı iletebilirsiniz.

Florence Nightingale Hastaneler Grubu

1989 yılında, Türk Kardiyoloji Vakfı bünyesinde kurulan Florence Nightingale Hastanesi, bugün Türkiye’nin en prestijli ve büyük hastane gruplarından biri konumundadır. Florence Nightingale bugün 302 yataklı, yılda 2000’in üzerinde açık kalp ameliyatının başarıyla gerçekleştirildiği, uluslararası standart ve ölçülerde büyük bir tıp merkezi haline gelmiştir. Türkiye genelinde 7 şubesi bulunan Florence Nightingale Hastaneler Grubu, yılda 16 milyona yakın ziyaretçisiyle reklam verenler için de aranan ve gözde mecralardan biri olarak ön plana çıkıyor.

Medical Park Hastaneler Grubu

1995’ten beri Türkiye’de sağlık sektöründe faaliyet gösteren Medical Park Hastaneler Grubu; Türkiye genelinde her sosyo-ekonomik statüdeki hasta profiline ulaşarak dünyadaki ileri teknoloji tanı ve tedavi yöntemlerini takip etmenin yanı sıra bilimi destekleyen yeni uygulamalarıyla da sağlık dünyasında öne çıkan bir hastane grubudur. Ekranlarımızın bulunduğu Bahçelievler, Fatih ve Göztepe şubeleri de Medical Park Grubu’nun önde gelen şubelerindendir. Yılda yaklaşık 6 milyon ziyaretçisi olan bu mecralarda 85 dijital ekran mevcuttur.

Ulaşım Network

Türkiye’nin yaptığı yatırımlarla gün geçtikçe gelişen en önemli sektörlerden olan havacılık aynı zamanda Digital Signage için de vazgeçilmez alanlardan biridir. Ulaşım ”network’ünün” en büyük avantajı havaalanlarının ve havayolu şirketlerinin sayısının artmasıyla yolcu sayılarının doğru orantılı olarak yükselmesi ve havaalanlarının doğru bir reklam mecrası olarak kendini göstermesine olanak sağlamasıdır. 24 saat yayın yapılan ve 3 Videowall, 16 Totem, 6 Plazma ekranın bulunduğu Bodrum, Dalaman ve Edremit havalimanlarında yılda yaklaşık olarak 4,5 milyon kişiye ulaşma şansı mevcut. Havalimanlarında yolcular uçuşlarından önce en az 30 veya 40 dakikalık bir süreyi burada geçirmektedirler. Bu bekleme sürelerini doğru bir mesajla fırsata dönüştürmek hem markalar hem de ürünler için en doğru reklam yöntemlerindendir. Ayrıca yine terminal içi ve bagaj konveyörlerindeki ekranlarla izleyenler ve markanız arasında sürekli iletişim kurabilirsiniz.

Bodrum Havalimanı

Türkiye’nin Ege Bölgesi’ndeki en yoğun havalimanlarından biri olan, Milas-Bodrum Havalimanı, 1997 yılında uluslararası trafiğe açılmıştır. Muğla ili sınırları içinde, antik Karya`nın iki önemli şehri Milas ve Bodrum arasında yer almaktadır. Bugün Bodrum, tarihi ve arkeolojik değerleriyle tercih edilen bir tatil beldesi, Milas ise kültürel mirası ve çevresel zenginlikleri ile öne çıkan bir yerleşim merkezidir. Bodrum havalimanı, bir iç hat bir dış hat terminali ile yılda 2,5 milyona yakın yolcuya hizmet vermektedir. Havaalanı içerisinde bulunan 3 adet 16 metrekarelik Videowall ve 6 adet 65 inç ekran ile mesajınızı en doğru kitleye 24 saatlik kesintisiz yayınlarla aktarabilirsiniz.

Dalaman Havalimanı

Muğla ili sınırları içinde yer alan bir diğer havalimanı Dalaman Havalimanı ise şehir merkezine ve tatil yörelerine yakınlığıyla seyahatseverlerin uğrak noktalarındandır.  1981 yılında inşası tamamlanan havalimanı, günün 24 saati sivil ve askeri hava ulaşımına açık olarak hizmet vermektedir. Yenileme çalışmaları devam eden Dalaman Havalimanı’nın kapasitesinin artırılarak 2018 yılında en modern haliyle hizmetine devam etmesi planlanmaktadır. Yılda ortalama 1 milyon 300 bin kişinin ziyaret ettiği Dalaman Havalimanı’nda bulunan 8 adet 65 inç büyüklüğündeki Totem ekranlar ve 17 adet tekstil pano sayesinde en doğru hedef kitleye ulaşmak sizlerin elinde.

Edremit Havalimanı

Ege Bölgesi’ndeki en güzel tatil yerlerine olan yakınlığıyla bilinen Balıkesir Koca Seyit Havalimanı, yaygın adıyla Edremit Havalimanı, 1997 yılında hizmete açılmıştır. DHMİ tarafından işletilen ve sivil kategoride bulunan havalimanı, Edremit ilçe merkezine 4 kilometre mesafede bulunuyor. 2010 yılında yapılan son yenilemeyle bugünkü haline kavuşan havalimanı, konumu itibariyle tatilcilerin gözdesi olan Ayvalık, Altınoluk, Akçay, Küçükkuyu, Ören, Dikili, Assos gibi merkezlere yakınlığıyla dikkat çekiyor. Havalimanı içinde bulunan 8 adet 65 inçlik Totem ekran ve farklı boyutlardaki 12 adet tekstil panoyla yıl içinde ortalama 350.000 kişiye ulaşabilirsiniz.

Genel Sunum