Omnichannel Pazarlama Nedir?

Omnichannel pazarlamaOmnichannel Pazarlama

Omnichannel pazarlama, edinilen alışveriş deneyiminin kusursuz, entegre ve tutarlı olması için müşterinin gözünden gözlem yapmak ve bu deneyimin tüm kanallarda yönetilmesi anlamına geliyor. Geleneksel medya kullanımının ve yaklaşımının gelişmiş versiyonu olarak benimsenen omnichannel’da (Çok kanallı Pazarlama), bir firmanın online mağaza ile fiziksel mağaza pazarlama stratejisi bir bütün olarak ele alınıyor. Omni-channel, tüketicilerin alışveriş için önce bir kanaldan başladığını, ardından diğer kanalları kullanarak işlemi tamamladığı varsayıyor. Ürünün tanıtımı online yapılıyor ve kişi bir alışveriş merkezi ziyaretinde bir ekranda aynı ürünü görmesi o alışverişçiyi aktif hale getirecek ve satışın olmasına yardımcı olacaktır.

KaydetKaydet

KaydetKaydet

KaydetKaydet

KaydetKaydet

KaydetKaydet