Pazarlamada Dijitalleşmenin Önemi, Gelişimi ve de Geleceği…

Pazarlamada Dijitalleşmenin Önemi, Gelişimi ve de Geleceği…

Bilişim çağında yaşayarak halen mesajlarınızı geleneksel mecra kanalları ile veriyorsanız bu işte bir terslik var demektir.

Özellikle hedef kitleniz 18-35 yaş arası ise onlar mesajlarınızı “Dijital Ekranlar”da görmek isteyeceklerdir.

Bilişim çağında yaşıyor olmamızın getirdiği yeniliklerden en önemlisi pazarlamanın artık klasik pazarlama yöntemleri yerine, anında güncellenen, hedef kitleye göre mesajların verileceği, doğru yerde, doğru kişiye ve doğru mesaj ile ulaşabileceğimiz “Dijital Ekran Networkleri”nin kullanımının elzem olacağıdır. 

İnsanların oturma konumunda iken ekrandan onların internetteki sayfanızı ziyaretlerini sağlayabilirsiniz, burada kullanacağınız mesaj tetikleyici olmalıdır.

Bu şekilde de çok doğru hedef kitleyi WEB sayfanıza yönlendirmiş oluyorsunuz.

Kalabalık ve özellikle oturan kitlelerin görebileceği alanlara yerleştirilen Digiboard ekranları ile ürün tanıtımı ve pazarlaması kolaylıkla yapılabiliyor.

Dünya genelinde klasik pazarlama planları artık tarihe karışıyor ve dijitalleşme yolunda büyük bir değişim yaşıyoruz.

Hedef kitleleriniz sizleri dijital ortamda görmedikleri zaman güven duyamaz ve güncel olmadığınızı düşünür hale gelirler.