Reklamcılıkta Güven

Reklamcılıkta Güven

Pazarlamada birbirine bağlı planlamayı yapmak güven ve marka oluşturma unsurlarını bütünleştirir Reklamcılıkta güven, reklam verenin markalarına yaptıkları bağlantılar konusunda odaklanmamızın önemli parçalarından sadece bir tanesidir. Reklamverene medyayı birbirine bağlı bir çevre olarak bütünsel bir bakış açısına sahip olmalarına yardım ederek, her bir platformun her birinin kendi başına kendi izine izole çalıştığı bir plan yerine, her platformun birbirini tamamlayarak güçlü bir mesajı iletmesini sağlıyoruz. Digiboard ekranlarıda reklamverenin bu bütünsel planındaki en önemli parçalarından biri haline gelmektedir.

Digiboard ekranları ile dijital iletişim, satışları artırmanıza ve izleyici etkileşimini artırmanıza yardımcı olur. Net olmayan mesajlar ilgiyi olumsuz olarak etkiler. Alternatif olarak, hedef içeriği, katılımı artırmak için etkin mesajlar verebilirsiniz. İngilterede yapılan bir araştırmada dijital iletişim kullanıldığında ortalama satış artışının% 3 ila% 5 arasında olduğunu tespit etti.  Aynı şekilde, müşterilerin yüzde 29,5’i satın alımlarında dijital ekran iletişimini etkin buluyor.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.