AVM Network

Alışveriş merkezleri son yıllarda özellikle büyükşehirlerde sayılarının artmasıyla reklam dünyasının vazgeçilmez unsurlarından biri haline geldi. Her türlü ihtiyacın karşılandığı AVM’lerde müşterilerin büyük çoğunluğunu kadınlar oluşturuyor ve onları genç nüfusla erkekler takip ediyor. Yapılan araştırmalara göre eğlence amaçlı dışarı çıkan 100 insandan 39’u vakit geçirmek için alışveriş merkezlerini tercih ediyor. İnsanların ortalama 3 saatlerini geçirdikleri alışveriş merkezlerinde hem giyecek hem yemek hem eğlence hem de kültürel faaliyetlere ulaşabilmeleri reklam verenler için de oldukça avantajlı bir durum. AVM’lerdeki reklam alanları olarak da ana giriş, yürüyen merdivenler, koridorlar, yemek katları, sinema girişleri ve içi, metro çıkış ile otopark ön plana çıkıyor. Bünyemizde bulunan Palladium Ataşehir AVM ve Perlavista AVM’nin gün içinde faaliyet gösterdiği 12 saat boyunca yayın yapan ekranlar sayesinde yılda 100.740.000 kişiye ulaşabilirsiniz.

Yukarı