Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 322 10 19-20
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Kaptanpaşa Mah. Darülaceze Cad. No:31 Bilaş İş Merkezi A Blok Kat:7 D:71 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 322 10 19-20
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
      • İstasyon Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Yazılarımız
  • Ekonomik Gerileme Satışlarınızı Öldürüyor Mu?

Ekonomik Gerileme Satışlarınızı Öldürüyor Mu?

Ekonomik Gerileme Satışlarınızı Öldürüyor Mu?

- digiboard / Çarşamba, 09 Kasım 2022 / Published in Yazılarımız

İşletmeniz için durgun bir piyasayı nasıl fırsata çevirirsiniz?

Warren Buffett, 1986 yılında Berkshire-Hathaway hissedarlarına yazdığı bir mektupta, “Amacımız daha mütevazı, sadece başkaları açgözlü olduğunda korkmaya ve sadece başkaları korktuğunda açgözlü olmaya çalışıyoruz.” demişti. Buffet’ın hissedarlara mesajının özü basittir: Herkesin elde ettiğinin üstünde ve ötesinde sonuçlar elde etmek için herkesin yaptığının tersini yapın. Önümüzdeki aylarda bocalayan bir ekonomi beklentisi göz önüne alındığında, uygun bir tavsiye olduğunu görebiliriz.

Ekonomi düştüğünde, tüketici harcamalarının azalmasının bir işletmenin daha az satış elde etmek için daha fazla harcaması gerektiği varsayımı altında pazarlama bütçeleri de düşer. Gerileme veya kriz sırasında bile pazarlamaya, harcamaya devam etmenin önemi malumunuzdur.

Zihin Birliği nedir?

Tüketicilerin önünde kalmanın (ev dışı gibi marka bilinirliğini artırmak için güçlü olmaya devam eden düşük maliyetli bir medya kullanarak) önemini biliyoruz, böylece pazar tekrar hareketlendiğinde ve tekrar alışverişe başladıklarında tüketiciler önce seni düşünür.

Bu kavrama “zihin paylaşımı” denir. Bir tüketici belirli bir mal kategorisini düşündüğünde, ilk olarak hangi markaları düşünür? Ve hangi sırayla? Marka ne kadar yüksek olursa, o kadar fazla zihin payı vardır. Zihin birliği inanılmaz derecede önemlidir, ancak ölçülmesi de zordur. Ölçmek için daha kolay bir metrik ve zihin paylaşımı için iyi bir vekil olan, pazar payıdır.

Benzer Yazılar

Dünyada Ve Ülkemizde Tüketici İletişim Mecraları
Telekom Sektörünün Reklam Gücü
Digital Signage İle İletişim Zenginliği

Blog

  • Yeniden Doğmuş Bir Mecra

    Pandemiyle birlikte hayatımızın neredeyse tamam...
  • Yaz Döneminin Yıldızı: Digiboard

    Geçtiğimiz yılın üzerine koyarak ilerleyen Digi...
  • Büyümeye Devam!

    Büyümeye Devam!2021 yılını %65 büyümeyle kapata...
  • Dijital Ekran Pazarı

    Dijital ekran sistemleri, sabit ve hareketli gö...
  • Reklam Dünyasında Hız

    21. yüzyılda teknolojinin hayatımıza etki etmed...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı