Bir kitlenin, dijital ekrandan topladıkları bilgiler üzerinde ‘harekete geçme’ olasılığı oldukça yüksektir. İçerik kaynağı ve/veya markaya çok güvenmeleri önemlidir.Bir pazarlamacı olarak hatırlayın; anahtar her zaman kampanya mesajını basit tutmaktır. Gereksiz kelimeleri ortadan kaldırın ya da daha iyisi, mümkün olduğunda kelimeler yerine görseller kullanın. Unutulmamalı ki, reklamcılıkta her saniyenin önemi ayrıdır.Mesajlaşmanın sadece basit olması gerekmiyor, dikkat

Çevre Dostu Digital Signage

“Dijital ekranlar çevre dostudur”, – Ama bu doğru mu? Örgütler bunu gerçekten önemsemeli mi? Dijital ekranlar, geleneksel iletişim yollarına gerçekten uygun bir alternatif mi? Dijital ekranlar, reklam mecralarındaki kâğıtla yapılan tüm reklamların yerini alabilir. Bu aslında oldukça fayda sağlayan ve sürdürülebilir bir durum. Çünkü; Bir ton kâğıt üretmek için 17 ağaç ve 26.281 litre su gerekiyor. Bu
Bilişim çağında yaşayarak halen mesajlarınızı geleneksel mecra kanalları ile veriyorsanız bu işte bir terslik var demektir. Özellikle hedef kitleniz 18-35 yaş arası ise onlar mesajlarınızı “Dijital Ekranlar”da görmek isteyeceklerdir. Bilişim çağında yaşıyor olmamızın getirdiği yeniliklerden en önemlisi pazarlamanın artık klasik pazarlama yöntemleri yerine, anında güncellenen, hedef kitleye göre mesajların verileceği, doğru yerde, doğru kişiye ve
Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi Dijital ekran network’ü planlarken, yatırım maliyetlerinden tasarruf etmek için teknoloji üzerinde birkaç oynama yapıp maliyetleri kısıp cazip hale getirebilirsiniz. Örneğin; endüstriyel ekranlar kullanmak yerine ev tipi tüketici TV’leri alabilirsiniz.  TV’ler ile endüstriyel monitörler benzer görünebilir, ancak çok farklıdır ve TV’ler dijital tabelaların işletim taleplerine uygun değildir. Bazen, olası
Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi Dijital ekran network’ü planlarken, yatırım maliyetlerinden tasarruf etmek için teknoloji üzerinde birkaç oynama yapıp maliyetleri kısıp cazip hale getirebilirsiniz. Örneğin; endüstriyel ekranlar kullanmak yerine ev tipi tüketici TV’leri alabilirsiniz.  TV’ler ile endüstriyel monitörler benzer görünebilir, ancak çok farklıdır ve TV’ler dijital tabelaların işletim taleplerine uygun değildir. Bazen, olası
2018’in neredeyse yarı yolundayız ve önümüzde dijital ekranlarla başarılı olmak için birçok yeni fırsat görüyoruz. Dijital ekranlar bolca avantaj sağlayabilirken, reklamlarınızı otomatik olarak başarılı yapamaz. Başarılı olmak için, birkaç temel reklam kuralını göz önünde bulundurmanız gerekir: 1-    Hedef kitlenizi tanımak; hedef kitlenizi ve ekran platformununu tanıyın. Kitleler, sadece yeterince tekrarladığınız için otomatik olarak bir mesajı

Tam Zamanı

Reklam verenler için Digiboard reklam mecralarını satın almanın tam zamanı ve de doğru hedef kitleye ulaşmak için harika bir seçenek Hedef Kitle: Gelirli alıcılar Digiboard Reklam Yerleşimi: Bodrum, Edremit ve Dalaman havaalanları, iç hat terminal gidiş ve geliş DOOH Fırsatı: Uzun bekleme sırasında dijital ekranların yoğun izlenmesi, marka algısı ve sosyal medya yönlendirmesi. Hedef tüketiciler, zaten herkeste akıllı telefon ve
İnsanların %72’si bir ürün ya da servis hakkında bilgi edinmek için bir metini okumaktansa video izlemeyi tercih ediyor. Videoların Pazarlama Üzerindeki Güçlü Etkisi Dijital ekran networklerindede daha fazla önem kazandığı artık herkes tarafından bilinen bir gerçek. Hatta bu durum, özellikle son birkaç senedir yazılı içeriklerin eskisi kadar rağbet görmemesine bile neden oldu. “Video Pazarlamanın Durumu
Dünya Reklamcılık Araştırma Merkezi (WARC) tarafından yayınlanan son ‘Küresel reklam eğilimleri raporu‘nda DOOH (Dijital ev dışı reklam networkleri) ile ilgili şu ifadeler yer alıyor: “Başarılı markalar, medya bütçelerinin ortalama %13’ünü ev dışına ayırıyorlar.” Kim onlar ve neden ev dışındaki alanlarda bu reklamlar kullanılıyor. Ürün ve hizmetlerini stratejik olarak konumlandırmak için evdışı reklam alanlarını nasıl kullanıyorlar?
Avrupa Birliği Veri Koruma Yönergesi (EU General Data Protection Regulation – GDPR) 25 Mayıs 2018 tarihinde yürürlüğe girecek. Güvenlik alanındaki uzmanlar tarafından 2016’nın ikinci çeyreğinden beri tartışılmakta olan bu yönergenin ne gibi faydaları olacağı merak konusu. GDPR, DOOH reklamcılığının büyümesini nasıl artıracak? Bir göz açıp kapayınca bunun dijital pazarlamacıların pazarlama planlarında DOOH’yi yani dijital ev dışı

Dijital Veya Bilgi Çağı

İçinde bulunduğumuz döneme “Dijital veya bilgi çağı” diyebiliriz, Dünyamızda bilgisayarın doğası ve üretkenliği, teknolojinin neredeyse tüm yönleriyle kullanımı, insan aktivitesinin dijital olması etkileşimi tamamlayıcı özelliklerdir. Dijital ekranlar, akıllı telefonlardan menü kartlarına, yol bulma, oyun konsolları, reklam alanları vb. dünyanın zaten egemen olduğu teknolojiyi inkâr edilemez hale getirmiştir. Dijital ekran çözümleri, işletmeleri dijitalleşmeye yönlendirir. Reklamcılıkta özellikle bu
Tüketicilerle Etkileşimde Yeni Pazarlama Teknolojilerini Kullanmak Digiboard ekranları yeni medya düzeninde önemli bir destek mecrasıdır. Bu ekran network’ünün sahip olduğu etkili teknoloji sayesinde anında güncellemerle dinamik bir reklam yapısı oluşturulabilir. Görsel-işitsel teknolojiyi en verimli şekilde kullanarak birçok noktada da geleneksel mecraların yerine geçmektedir. Digiboard ekranları ile markanıza değer yaratabilir veya var olan değeri artırabilirsiniz. Hayatımızın büyük kısmı evin
Bu ekranların öncesinde hedeflerinizi net olarak belirleyin. Ekranlarınızda tam olarak ne yapmak istiyorsunuz? Kendinize şunları sorun: Hangi iş hedeflerini karşılamak istiyorsunuz? Örneğin, Satışları artırmak, müşterileri bilgilendirmek veya çalışanı geliştirmek verimliliklerini artırmak? Ekranları kim izleyecek? Ekranları kimler izliyecek? Reklamlar, önemli bilgiler, eğlence? Yüzde kaç her tip gösterilecek? Hangi kaynaklar kullanılacak? – zaman, para ve insan –

Akıllı İşletmeler!!!

Akıllı işletmeler, reklamlarını ve mesajlaşmalarını günlük ortamlarda devamlı tutabilmek için Digiboard ekranlarını kullanmaktadır. Dijital ekran uygulanması kolaydır ve ekonomiktir, günlük olarak mağazalarda, havalimanlarında, ofislerde ve alışveriş merkezlerinde görüyoruz; ancak bunlar olmadığında bir marka ve hizmeti unutmak kolaydır. Dijital ekranlar, her ikisi de yükselişte olan video pazarlaması ve mobil pazarlama gibi pazarlama trendlerine kolaylıkla destek sağlıyor.
Digiboard ekranlarını kullanarak reklamverenler, online yeniden hedefleme çabalarını offline mecralar ile gidermeye çalışıyorlar. Digiboard ekranları gibi ev dışı ve hayatın içindeki ekran networklerinin kurulması, medya planlama şirketlerinin tüketicileri çevrimiçi olarak yeniden hedeflemesine olanak tanıyor. Bu ekranlarda ürün ve hizmet mesajlarını gören tüketiciler çok geçmeden online olarak bilgilendirme için markanın önerdiği sayfayı araştırır. Bu süreç boyunca

Açık Hava Dijitale Doğru…

Küresel reklamcılık harcamaları, özellikle geleneksel medyanın (TV, radyo ve basın) değerindeki düşüşle, mobil ve internetin aslan payını alarak güçlü bir baskıya maruz kalmaktadır. Yurtdışı kaynaklı bir rapora göre, açık hava reklamlarının pazar payı aslında geleneksel medya reklam harcamalarının yüzde 8’inden yüzde 10’a yükseldi. Dijital ev dışında (DOOH) envantere yapılan yatırım OOH büyümesinin ve cazibesinin arkasındaki

Genç izleyiciler

Genç izleyiciler için dijital ekranlar aracılığı ile iletişim çok heyecan verici… Birçok medya kanalının yapısal zorluklarla ve gelir düşüşleriyle karşı karşıya kaldığı bir dönemde, dijital ev dışı sektörü hızla yükselmeye devam ediyor. İngiltere’deki harcama raporuna göre, dijital ekran networkleri mobilden sonra en hızlı büyüyen ikinci medya olmuştur. Bu, hızlı dijital inovasyonun, reklam verenlere hareket halinde
Dijital ekranlar klasik mecralara göre daha fazla fırsat sunuyor. Artık her zamankinden daha fazla marka dijital ekran medyasını benimsiyor, Tüketicilerle doğru bağlantı kuracak stratejiler doğrultusunda içerikler yaratılıyor, Hayatın içinde ve çevrimdışı iken reklam verenler Digiboard ekranları ile kesin bir şekilde tüketicisine erişebiliyor,  Ekran boyutu, duyusal algılamayı etkiliyor ve bir izleyicinin görsel alanını daha fazla kapsayabiliyor, Doğru yerde,
Sağlık bakım merkezleri her gün milyonlarca hastaya paha biçilmez hizmetler sunmaktadır. Ancak yoğun programlarla, beklenmedik acil durumlarla ve kaçınılmaz bekleme süreleriyle, sağlık kurumunda her gün ve her zaman işler beklendiği gibi gitmez. Dijital ekranlar, sağlık merkezlerinin ilgi çekici ve eğlenceli içeriklerini paylaşarak hasta deneyimini geliştirmesine yardımcı olur. Lobilerin, bekleme salonlarının ve ofislerin ekranları ile hastaları

Telekom Sektörünün Reklam Gücü

Özellikle küresel markaların dijital reklam stratejilerinde tüketiciye ulaşmak için dijital video reklamlarını ve buna bağlı olarak video envanteri yüksek mecraları tercih ettiği söylenebilir. 2017 Aralık ayında ön plana çıkan reklam verenlerine baktığımızda video reklam erişiminde ilk 3 sırayı Turkcell, Coca-Cola ve KOBİ’ler paylaşıyor. Ekim ayında listenin en başında Vodafone bulunuyordu, Aralık’taki lider yine telekom sektöründen ancak
Doğru yerde, doğru zamanda, doğru kişilere, doğru içerik ile markanızı etkin kılın. Dünyada iletişim şekli her geçen gün değişiyor ve sizler de bu değişimin bir parçası olun. Ev dışı ve deneyimsel pazarlama neden planlanmalı? Stratejik planlamacılar, müşterilerinin hedeflerine, en ekonomik düzeylerdeki bütçelerle ve en etkili, yaratıcı iletişimleri göz önünde bulundurmaktır. Digiboard ekranları ve deneyimsel pazarlama stratejilerine inananlar olarak işimiz: medya

Hayata Entegre Olan Dijital Ekranlar

Akıllı işletmeler, reklamlarını ve mesajlaşmalarını günlük ortamlarda devamlı tutabilmek için dijital ekranları tercih etmektedir. Dijital ekran, uygulanması kolay ve ekonomiktir. Digiboard ve benzeri ekranları günlük olarak mağazalarda, sağlık kurumlarında, spor salonlarında, alışveriş merkezlerinde, havalimanlarında, ofislerde ve resepsiyonlarda görüyoruz; ancak bunlar olmadığında ürün ve hizmetinizi unutmak oldukça kolaydır.Dijital ekranlar, her ikisi de yükselişte olan video pazarlaması

Kendinizi Hatırlatın

Hedef kitlenizin bulunduğu alanlarda marka veya hizmetlerinizi hatırlatıyor olmanızın faydası çok büyüktür. Buna ek olarak, uzaktan erişim, anında güncelleyebilme ve izleyenlerin ölçülebilmesi doğru hedef kitleye ulaştığınız için bu ürünlere yönelik yüksek talebin büyümesini sağlayacaktır. Dijital ekranlar, yoğun bir hedef kitleye doğru yerde doğru bilgi ve görseli sunar. Sayısallaştırılmış görüntüleme teknolojisiyle, müşterilere ulaşmanın geleneksel yöntemlerine kıyasla

Dijitalleşen İletişim

İletişim mecralarının dijitalleşmesi hem dünya genelinde hem de bu pazarda büyümesini hala sürdüren ülkemizde artarak devam etmektedir. Tüm iş kollarının gittikçe dijitalleşmesi bu gelişimin gün geçtikçe artacağını bizlere göstermektedir. Kurumlar iletişim bütçelerini oluştururken en doğru hedef kitleye ulaşıp en ekonomik yoldan bunu başarmayı amaçlarlar. Dijital iletişim, reklam verenlerin tamamına bunu vaat etmekte olup hedef kitleye de

Dijital Ekran Networkleri

Tüketicinize ekonomik bütçeler ile kendinizi 365 gün farklı mesaj ve görseller ile hatırlatabilirsiniz. Dijital ekran platformlarının medya planlarındaki kullanımı gittikçe artmaktadır. Alışveriş merkezleri, havalimanları, marketler, sağlık kurumları, perakende noktaları ve büyük işyerlerindeki iletişim, bu sektörün başlıca büyümekte olduğu ve etkin bir iletişim için ihtiyaç duyulacağı alanlardır. Mesajlarınızı hayatın içinde, yoğun insan trafiğinde dijital ekran networkleri ile tutabilirsiniz
Tüketicilerle Etkileşim ve iletişimde Yeni Pazarlama Teknolojilerini Kullanmak Digiboard ekranları yeni medya düzeninde önemli bir destek mecrasıdır. Digiboard ekranları etkili teknoloji ile anında güncellenir ve dinamiktir. Görsel-işitsel teknoloji kullanıyor ve birçok noktadada geleneksel mecraların yerine geçiyor. Statik görüntülerin aksine dinamik içeriği ile daha etkili olabilme yeteneği… Digiboard ekranları ile markanıza değer yaratabilir veya var olan
Tüketicinize ekonomik bütçeler ile kendinizi 365 gün farklı mesaj ve görseller ile hatırlatabilirsiniz. Dijital ekran platformlarının medya planlarındaki kullanımı gittikçe artmaktadır. Alışveriş merkezleri, havalimanları, marketler, sağlık kurumları, perakende noktaları ve büyük işyerlerindeki iletişim, bu sektörün başlıca büyümekte olduğu ve etkin bir iletişim için ihtiyaç duyulacağı alanlardır. Mesajlarınızı hayatın içinde, yoğun insan trafiğinde dijital ekran networkleri ile tutabilirsiniz

Geleceğe Yönelik Soğuk Trend

Digiboard ekranları uzun zamandan beri en son “geleceğe yönelik soğuk trend” olarak yerini çok değerli, yararlı bir iletişim ihtiyacı olarak değiştirdi.Oldukça yararlı bir iletişim aracı haline gelen bu ekranlar aslında perakende işletmeler için bir zorunluluk haline geldi.Bu bağlamda 2018 ve 2019 yıllarında izlenmesi gereken 3 önemli trend var; Estetik üzerinde artan önem Digiboard dijital ekran

Neden Ulaşım Network’ü?

Türkiye’de havacılığın önemi gün geçtikçe ezberleri tamamen bozacak şekilde artmaktadır. Özellikle bilet fiyatlarının önceki döneme göre oldukça uygun hale gelmesi yolcuları buraya yönlendirirken yine bu alanda yapılan havalimanı, filo vb. yatırımlarla havacılık, Türkiye için son 15 yılda vazgeçilmez ulaşım aracı olmuştur.Son araştırmalara göre 2008 yılıyla kıyaslandığında yolcu uçağı sayısında % 265, iş jeti sayısında ise
Değişimin ne olduğunu, hayatımızda nasıl bir etki bıraktığını en iyi yansıtan cümle; “Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir!” Hayatın içinde yaşanılan her saniye değişim kaçınılmazdır. Milyarlarca insan her gün işe giderken, yemek yerken, alışveriş yaparken kısaca hayatının her adımında değişimi en derinlerine kadar hissetmektedir. Dünya bu değişimin bir noktada esiri olmuşken reklamcılık gibi en dinamik mesleklerden
Digiboard’un dijital ekran network’ü ile doğru zamanda entegre edilmiş reklam planlanması, ilgili verileri daha canlı, güvenilir ve insanları ikna edici olmak isteyen markalar için etkili bir araçtır. Dijital çağı yakalamış olmak demek mesajlarınızı da kitleye uygun içerikler ile dijital ekranlarla medya planlamalarınıza dahil etmek demektir. Anlık etkiyle marka bilinirliği Birçok çalışma mağaza dışı satış olgusunu,

Digiboard’un senesi 2017!

Digiboard Yılbaşı YemeğiHiçbir zaman yerinde saymamaya özen gösteren, aynı bulunduğu sektör gibi genç ve dinamik bir yapıya sahip olan Digiboard için 2017 senesi de oldukça hareketli geçti. Sahip olduğu mecralarda bulunan ekranlarını yenileyen ve reklam verenlerine kusursuz hizmet için çalışan Digiboard, 2017’de %100’lük büyüme oranıyla Türkiye’de Digital Signage’ın marka yüzü olmaya devam etti. Yaz mevsimine
Dünyada ve ülkemizde tüketici iletişim mecraları her geçen gün artmakta ve dijitalleşmektedir, bu bölünmüşlük ve gelişim her gün daha da artacaktır. Mecralardaki artış kurumların iletişim bütçelerini hazırlarken hedef kitlelerine en yakın ve ekonomik olanlarını seçmekte dikkatli olmalıdırlar. Güçlü bir marka algısı yaratın ve kendinizi tüketicinize sürekli hatırlatın. Trafiği yüksek, profili bilinen ulaşım alanlarında, hep akılda

AVM’lerdeki Foodcourt Alanları

AVM lerdeki yemek katlarında tüketicinin ortalama 34 dakika harcadıkları belirlenmiştir. AVM içi mağazaların bu noktalardan sadece bir-iki adım ilersinde olmaları ekranların yarattığı dinamizm sayesinde pasif tüketiciyi aktif hale getirebilme gücü vardır. Food court reklamcılığının arkasındaki operasyon birçok şekillerde olabilir, yani herkes bu etten bir parça alabilir. Markaların Digiboardlar ile etkili bir satış yapmasını sağlayan bu

Uzun Vadeli Akıllı Planlama

Digiboard ekranları, uzun vadeli akıllı planlama, veri yenilikçiliği ve bağlamsal uygunluk sayesinde hiç bu kadar taze, bu kadar alakalı ve genel pazarlama stratejisinin ayrılmaz bir parçası olmamıştı ve bunu iyi yapan markalar faydalarını toplayabiliyorlar. İlginç bir yıl oldu ve bu gelişmelerin bizi 2018’de nereye götüreceğini görmekten heyecan duyuyoruz. 2017 yılında Digiboard hakkında farklı ve yeni
2018 de tercih edilmesi gereken mecra; Digiboard ekran networkleri Digiboard kampanyaları hedef kitlenizin ziyaret ettikleri yerlere, ev dışı zamanı harcadıkları meknalara bağlı olacak gelişmeye hızla devam edecektir. İlgi artıkçada bu yerlerde reklam yeri bulabilme ve etkin olabilme imkanları azalacaktır. 2018’de, mekan bazlı kullanımı tetikleyen Digiboard kampanyalarında markalardan ve reklamverenlerden daha fazla yatırım görmeyi umuyoruz. Pazarlamacılar,

Digiboard En Doğru Seçim!

Digiboard ekranları ile mesajlarınızın tüketicinize en iyi şekilde iletilmesi için yeni medya düzeninin temsilcisi olma konusunda ısrarcıyız. Bodrum iç hat terminali, Palladium AVM, Akbatı AVYM ve 212 AVM’de bulunan  ekranlarımızı yeniledik, boyutlarını büyüttük ve ilaveler yaparak bu mecralar içinde insanların baktığı her yerde olmaya çalıştık. Mecra mukayesesinde ekranların konumlanması, boyutları, dikkat çekici olmaları ve kaliteleri ile

Ev dışı Dijital Ekran Networkleri

Ev dışı Dijital ekran networkleri yepyeni, keyifli bir dönem açıyor. Her noktada doğru içerik ile varolmayı hedefleyen bir stratejik yaklaşım kapsamında 5 ana tema var: DOOH / Shopper marketing Geolocation / Place based medya Dinamik Dijital / Masa başında alınan kararların anında tüketici ile paylaşılması Data ve Pazar yapısı Z jenerasyonu satın alım kararlarını duygularıyla
İnsanlarla iletişim kurmak için dikkatlerini çekmeniz gerekir. Televizyona ve bilgisayarlara olan sevgimiz bizi ekranlara bakmamız için eğitti, bu nedenlede evin dışında ekranlara bakmayı seviyoruz. Sadece birkaç tıklamayla ekrandaki program değişikliklerinizi güncelleyebilirsiniz. Gösterdiğiniz şey gerçekten yalnızca içerik miktarı ile sınırlıdır hayal edebiliyorsun ve yaratıyorsun. Dijital ekranlar e-postadan, basılı posterlerden daha etkilidirler, nitekim ekranları artık birçok perakende
Digiboard ekranları ile elde edilecek iletişim zenginliği, yeni nesil pazarlamadaki en  önemli kararlardan biridir. Basit bir içerik ve esprili bir söz ile binlerce kişiye anında bir gülümseme verebilir, kendinizi etkili bir imaj çizerek bırakarak hatırlatabilirsiniz. İnsanlar artık evin dışındayken bu tür içeriklerden onları gülümsetebildiği için çok keyif alıyorlar. Digiboard ekranları dikkatleri çeker ve satın alma davranışlarını etkiler. Tüketicilerin

Medya Planlamadaki Dijitalleşme

Arvak YK üyesi Bahar Erdoğanın Campaign dergisindeki nefis yazısını okuduğumda sizlerle paylaşmak istedim, yıllarca anlatmaya çalıştığım medya planlamadaki dijitalleşmede Ekran networklerinin rolü, bu yazıda nefis bir şekilde özetlenmiş, teşekkürler Bahar. Medya planlama perspektifinden bakarsak DOOH (Digital Out of Home) yepyeni, keyifli bir dönem açıyor. Kısaca tüketicinin evinin dışında zamanını değerlendirirken her noktada doğru içerik ile

Reklamcılıkta Güven

Pazarlamada birbirine bağlı planlamayı yapmak güven ve marka oluşturma unsurlarını bütünleştirir Reklamcılıkta güven, reklam verenin markalarına yaptıkları bağlantılar konusunda odaklanmamızın önemli parçalarından sadece bir tanesidir. Reklamverene medyayı birbirine bağlı bir çevre olarak bütünsel bir bakış açısına sahip olmalarına yardım ederek, her bir platformun her birinin kendi başına kendi izine izole çalıştığı bir plan yerine, her
DOOH (Digital Out Of Home); • DOOH önemli bir mecra olmasına rağmen reklam verenlerde ve onları yönlendiren ajanslarda kullanım oranını artıracak yeterli bilinç oluşmamıştır. • Tüm dünyada DOOH kullanımı, sağladığı avantajlardan dolayı hızlı bir büyüme ve gelişim içindedir. Bu avantajlar en çok baskı, nakliye vb. maliyetleri olmadığı için ekonomik açıdan ön plana çıkanlardır. Ajans ve
Havalimanlarında reklam neden önemlidir? Seyahat yapanların internet araştırmaları havalimanı reklamları tarafından yönlendiriliyor. Bu karar merci kişilerin %92’si havalimanındaki reklamlara yanıt verirken, %53’ü reklamın web sitesine girdiklerini, sürekli yolcuların üçte birinin de ürünleri sosyal medyada aradıklarını ilettiler. Araştırmacılara göre, havalimanında reklam verenler güvenilir ve prestijli imaj çiziyor. Hedef kitleniz, Bodrum-Dalaman-Edremit Havalimanları’nı kullanıyorsa, Digiboard mecralarındaki reklamlarınız markanıza
Tüketicinize ekonomik bütçeler ile kendinizi 365 gün farklı mesaj ve görseller ile hatırlatabilirsiniz. Digital ekran platformlarının medya planlarındaki kullanımı gittikçe artmaktadır, Alışveriş merkezleri, havalimanları, marketler, sağlık kurumları, perakende noktaları ve büyük işyerlerindeki iletişim bu sektörün başlıca büyümekte ve etkin bir iletişim için ihtiyaç duyulacağı alanlardır. Online alışveriş veya bir web pazarlama şirketi olmadığınız müddetçe mesajlarınızı
Digiboard ekranlarının aracılığı ile masa başında aldığınız kararları dakikalar içinde tüketiciniz ile paylaşabilirsiniz. Teknolojinin gelişimi ve dünyadaki siyasi istikrarsızlıklar nedeniyle kurum stratejileri ve planları her gün değişmektedir. Bu değişiklikleri anında, ofis içi arkadaşlarınız veya tüketiciniz ile paylaşmanın en doğru ve ekonomik yolu dijital ekranlarla gerçekleşir. Özellikle ofis içindeki yayınlarınızda bir yayın ekibinin oluşturulması yayının izlenebilirliği
Digiboard mecralarını pazarlama stratejinizin bir parçası yapıp ve reklam satın alma planlarınıza ekleyerek kurumunuzun iletişimine büyük destek olacaksınız… Toplumda belirli bir hedef kitlesine mesajınızı iletebilmek için dijital ekran mecralarını kullanmanız çok önemlidir… İşinizi, doğrudan hedef kitlenize gönderdiğiniz mesajlar ile büyütün, Hedef kitlenize uygun mecralarımızı sunalım, Böylece hedef kitlenize her gün kendinizi hatırlatın, Tüketicinin karşısında güncel,
Yukarı