Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 313 54 00
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Perpa İş Merkezi B Blok Kat:2 No:12 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 313 54 00
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • AVM Network
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
      • İstasyon Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Blog
  • Çevre Dostu Digital Signage

Çevre Dostu Digital Signage

Çevre Dostu Digital Signage

- digiboard / Çarşamba, 02 Aralık 2020 / Yayınlanan Blog

“Dijital ekranlar çevre dostudur”, – Ama bu doğru mu? Örgütler bunu gerçekten önemsemeli mi? Dijital ekranlar, geleneksel iletişim yollarına gerçekten uygun bir alternatif mi?

Dijital ekranlar, reklam mecralarındaki kâğıtla yapılan tüm reklamların yerini alabilir. Bu aslında oldukça fayda sağlayan ve sürdürülebilir bir durum. Çünkü;

  • Bir ton kâğıt üretmek için 17 ağaç ve 26.281 litre su gerekiyor.
  • Bu süreçte ton başına 264 kilo hava kirliliği üretiliyor.
  • Kâğıt endüstrisi, dünya çapında tüketilen toplam enerjinin yaklaşık %4’ünü kullanıyor.
  • ABD’li işletmeler yılda 21 milyon ton kâğıt harcıyor ve yine yılda 400 milyar fotokopi yapıyorlar.

Kâğıt endüstrisinde temiz kesim gibi uygulamalarla zarar daha aza indirilmeye çalışılsa da hala çok sayıda ağacın kesilmesinin önüne geçilememektedir.

Bitmeyen Masraflar

Ofislerdeki basılı belgelerin yüzde 45’i, gün sonunda çöp kutusuna ulaşır. İşletmeler tarafından üretilen tüm çöplerin yüzde 70’i kâğıttır. Yapılan incelemelerde sadece ABD şirketlerinin kâğıt masrafı 120 milyon Dolar’ı aşmaktadır. Bu bilgiler ışığında ve güncellenen, dijitalleşen dünyada Digital Signage’ın değeri bir kez daha anlaşılmalıdır.

Digital Signage sayesinde baskı, prodüksiyon, asma, sökme gibi maliyetlerden kurtulursunuz. Dijital ekranlarla yapılacak reklam çalışmaları sayesinde tonlarca kâğıt kullanımının böylece de binlerce, on binlerce ve belki de yüz binlerce ağacın ömrünü uzatabilirsiniz.

Unutulmamalıdır ki; Digital Signage’da içerik sınırı yoktur. Dilediğiniz zaman farklı bir içerikle reklam kampanyanıza devam edebilirsiniz. Baskı maliyeti yoktur ve böylece içeriklerinizi arzuladığınız dakikada yayına sokabilir herhangi bir bekleme süresine maruz kalmazsınız. Siz ekstra maliyetlerden kurtulup daha verimli reklam bütçeleri oluştururken doğada on yıllar geçirip büyüyen ağaçlar da bizler için oksijen üretmeye devam ederler.

Benzer Yazılar

2018′ de Tercih Edilmesi Gereken Mecra; Digiboard Ekran Networkleri
Tüketicinize Ekonomik Bütçeler İle Kendinizi 365 Gün Farklı Mesaj Ve Görseller İle Hatırlatabilirsiniz.
Tüketicilerle Etkileşimde Yeni Pazarlama Teknolojilerini Kullanmak

Blog

  • Dijital Ekranlarda “İçerik Kraldır!” Sözü Çok Önemlidir.

    Bir kitlenin, dijital ekrandan topladıkları bil...
  • Pazarlamada Dijitalleşmenin Önemi, Gelişimi ve de Geleceği…

    Bilişim çağında yaşayarak halen mesajlarınızı g...
  • Dijital ekranlar ile iletişimin faydaları:

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Hızlı Gelişen Dünyada Çağı Yakalayabilmek

    2018’in neredeyse yarı yolundayız ve önümüzde d...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı