Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 322 10 19-20
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Perpa İş Merkezi B Blok Kat:2 No:12 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 322 10 19-20
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
      • İstasyon Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Yazılarımız
  • Pazarın Büyüme Sinyallerinde “Dijital Ekran” Kullanımının Etkisi

Pazarın Büyüme Sinyallerinde “Dijital Ekran” Kullanımının Etkisi

Pazarın Büyüme Sinyallerinde “Dijital Ekran” Kullanımının Etkisi

- digiboard / Çarşamba, 02 Aralık 2020 / Yayınlanan Yazılarımız

Dijital ekranlar klasik mecralara göre daha fazla fırsat sunuyor. Artık her zamankinden daha fazla marka dijital ekran medyasını benimsiyor,

Tüketicilerle doğru bağlantı kuracak stratejiler doğrultusunda içerikler yaratılıyor,

Hayatın içinde ve çevrimdışı iken reklam verenler Digiboard ekranları ile kesin bir şekilde tüketicisine erişebiliyor, 

Ekran boyutu, duyusal algılamayı etkiliyor ve bir izleyicinin görsel alanını daha fazla kapsayabiliyor,

Doğru yerde, doğru içerik ile 12 ay boyunca marka ve hizmetinizi o mekânı ziyaret eden kişilerin gözleri önünde tutarsınız. Çünkü sizler her gün üretiyorsanız, her gün de satmalısınız.

Dijital reklamcılığın sağladığı esnekliğin bir diğer faydası, günün zamanına bağlı olan içerikleri oynatma yeteneğidir.

Digiboard reklam mecralarını satın almanın tam zamanı ve reklam verenler ile planlamacılar için harika bir seçenek.

Hedef kitle: “Gelirli Alıcılar”

Digiboard Reklam Yerleşimi: Bodrum, Edremit ve Dalaman havaalanları, iç hat terminal gidiş ve geliş

DOOH Fırsatı: Uzun bekleme sırasında dijital ekranların yoğun izlenmesi, marka algısı ve sosyal medya yönlendirmesi.

Hedef tüketiciler, zaten herkeste akıllı telefon ve tablette verilen bilgi doğrultusunda anında mesaj iletimi,

Dikkatlerinin büyük olasılıkla yakalanacağı önemli süreler, özellikle gidişte bu süreler en az 45 ile 60 dakikadır.

Dinamik içerik, gelirli alıcılara hitap etmenin mükemmel bir yoludur.

Benzer Yazılar

GDPR(EU General Data Protection Regulation – AB Genel Veri Koruma Yönetmeliği), DOOH Reklamcılığının Büyümesini Nasıl Artıracak?
Hedef Kitlenize Ulaşmak Hiç Bu Kadar Kolay Ve Ekonomik Olmamıştı…
Dijital Ekran Platformunun Kurulumu Ve Önemli Noktaları;

Blog

  • Büyümeye Devam!

    Büyümeye Devam!2021 yılını %65 büyümeyle kapata...
  • Dijital Ekran Pazarı

    Dijital ekran sistemleri, sabit ve hareketli gö...
  • Reklam Dünyasında Hız

    21. yüzyılda teknolojinin hayatımıza etki etmed...
  • Reklam Süreçlerinde Medya Planlama Ajanslarına Kulak Vermek

    Reklam verenlerin, dijital ev dışı ekran networ...
  • DOOH Nedir?

    Digital Out of Home yani ev dışı reklamcılık. D...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı