Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 313 54 00
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Perpa İş Merkezi B Blok Kat:2 No:12 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 313 54 00
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • AVM Network
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Blog
  • AVM’lerdeki Foodcourt Alanları

AVM’lerdeki Foodcourt Alanları

AVM’lerdeki Foodcourt Alanları

- digiboard / Salı, 01 Aralık 2020 / Yayınlanan Blog

AVM lerdeki yemek katlarında tüketicinin ortalama 34 dakika harcadıkları belirlenmiştir.

AVM içi mağazaların bu noktalardan sadece bir-iki adım ilersinde olmaları ekranların yarattığı dinamizm sayesinde pasif tüketiciyi aktif hale getirebilme gücü vardır.

Food court reklamcılığının arkasındaki operasyon birçok şekillerde olabilir, yani herkes bu etten bir parça alabilir.

Markaların Digiboardlar ile etkili bir satış yapmasını sağlayan bu sistemlerde reklam planlamak en akılcı yoldur.

Digiboard mecralarında yayın için hazırlanacak içeriklerin metnin en iyi okunabilirliği için, mümkün olduğunca renk kontrastı kullanın.

Ön plan ve arka plan arasındaki kontrast, herhangi bir mesafeden okumanın kolaylığı için en önemli faktörlerden biridir.

Renkli metin parlak bir zeminde kullanılıyorsa, kontrast çekici değildir; En iyi kontrast, beyaz metinde koyu renkli arka planlara karşı sonuç verir.

Bu, izliyenlerin iyi görebiliyor olmasını önemli derecede destekler ve yazı tipinin daha uzaktanda okunabilmesini sağlar.

Medya planlama perspektifinden bakarsak Digiboard ekran networkleri yepyeni, keyifli bir iletişim dönemini açıyor.

Kısaca tüketicinin evinin dışında zamanını değerlendirirken her noktada doğru içerik ile varolmayı hedefleyen bir stratejik yaklaşım kapsamında Palladium food courttaki yenilen ve herbiri 15m2 olan LED ekranlarında yer almayı ihmal etmeyin.

Günde 40.000 kişinin ziyaret ettiği Palladiumdaki bu yeni ekranlarda ki içeriğiniz süper HD olarak yayınlanacaktır.

Digiboard ekran izleyicisi; Dijital içerik tasarımının kritik öneme sahip bir parçası, hedef kitleyi  doğru tespit edip, hedef kitleye uygulanabilir şekli ile hazırlanmalıdır.

İzleyici dikkat süresi Çoğu araştırma, pazarlamacıların izleyicinin dikkatini çekmek için sekiz saniye  sürdüğünü kabul eder.

Kısa sürede insanları cezbetmek için en önemli mesajın ilk sekiz saniye içinde görsel olarak en iyi görüntüleneceği ve yorumlandığı bir şekilde iletilmesi gerekiyor.

Digiboard ekranları 2018 medya planınızın önemli bir mecrası olmalıdır.

Digiboard’larda yayınlanan Dijital içeriğiniz ilgi ve katılımı artırıyor . Intel’in yaptığı bir araştırma, dijital iletişimlerin statik panolardan % 400 daha fazla dikkat çektiğini tespit etti.

Sayısız sayısal iletişim stratejileri ve teknoloji ilerlemeleri vardır, on yıldan daha kısa bir süre önce, içerik, çoğunlukla animasyonsuz çoğunlukla düşük kalitede statik görüntülerdi.

LED teknolojisindeki ilerlemeler, göz kamaştırıcı animasyon ve geçişlerin kullanılmasına izin verdi. Bu yeni gelişmelerle içerik şimdi ilgi çekici, canlı ve sanatsal olabilir.

Digiboard ekranları ile doğru yerde, doğru içerik ile doğru kişilere ulaşabilirsiniz.

Benzer Yazılar

Tüketicinize Kendinizi 365 Gün Farklı Mesaj Ve Görseller İle Hatırlatın
Dijital Ekranlarda “İçerik Kraldır!” Sözü Çok Önemlidir.
Video İçeriğin Önemi Her Geçen Gün Artıyor Ve Şirketler de Bunun Farkında.

Blog

  • Dijital Ekranlarda “İçerik Kraldır!” Sözü Çok Önemlidir.

    Bir kitlenin, dijital ekrandan topladıkları bil...
  • Çevre Dostu Digital Signage

    “Dijital ekranlar çevre dostudur”, – Ama bu doğ...
  • Pazarlamada Dijitalleşmenin Önemi, Gelişimi ve de Geleceği…

    Bilişim çağında yaşayarak halen mesajlarınızı g...
  • Dijital ekranlar ile iletişimin faydaları:

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı