Dünyada ve ülkemizde tüketici iletişim mecraları her geçen gün artmakta ve dijitalleşmektedir, bu bölünmüşlük ve gelişim her gün daha da artacaktır.
Mecralardaki artış kurumların iletişim bütçelerini hazırlarken hedef kitlelerine en yakın ve ekonomik olanlarını seçmekte dikkatli olmalıdırlar.
Güçlü bir marka algısı yaratın ve kendinizi tüketicinize sürekli hatırlatın.
Trafiği yüksek, profili bilinen ulaşım alanlarında, hep akılda kalın!
Bütçenizi en verimli şekilde kullanın!
Havalimanlarındaki marka iletişimi sizi çok uzaklara taşıyabilir.
Havalimanlarındaki iletişim ile markanızı tatilcilerin hikayelerine dahil edebilirsiniz.
Mesajınızı iletebilmenizin zor olduğu kişiler ile buluşma noktanız olabilir.
Dijital ekran yayınlarının etkinliği acaba “Yeni bir destek medyası mı doğuyor?” sorusunu gündeme getirdi.
Neden Digiboard Ekranları?Son yıllarda alternatif mecra olmaktan çıkan,Hedef kitleye en ekonomik maliyet ile ulaşabilmenin yoludur.Hemen sonuç alırsınız, bugün karar verirseniz 1 gün içinde yayında olursunuz.Hedef kitleye vereceğiniz özel mesaj veya kod ile reklam geri dönüşünü hızlı ölçebilme fırsatı;Dinamik bir mecra olan Digiboard’larla içeriğinizi hedef kitlenize göre özel olarak hazırlayabilirsinizVe her yayın akışında farklı içerik ile hedef kitleye kolay ulaşabilirsiniz. |