Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 322 10 19-20
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Perpa İş Merkezi B Blok Kat:2 No:12 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 322 10 19-20
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
      • İstasyon Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Yazılarımız
  • Medya Planlamadaki Dijitalleşme

Medya Planlamadaki Dijitalleşme

Medya Planlamadaki Dijitalleşme

- digiboard / Pazartesi, 30 Kasım 2020 / Yayınlanan Yazılarımız

Arvak YK üyesi Bahar Erdoğanın Campaign dergisindeki nefis yazısını okuduğumda sizlerle paylaşmak istedim, yıllarca anlatmaya çalıştığım medya planlamadaki dijitalleşmede Ekran networklerinin rolü, bu yazıda nefis bir şekilde özetlenmiş, teşekkürler Bahar.

Medya planlama perspektifinden bakarsak DOOH (Digital Out of Home) yepyeni, keyifli bir dönem açıyor. Kısaca tüketicinin evinin dışında zamanını değerlendirirken her noktada doğru içerik ile varolmayı hedefleyen bir stratejik yaklaşım kapsamında 5 ana tema var: DOOH & Mobil entegrasyon / Geolocation / Dinamik Dijital / Data ve Pazar yapısı.

Planlama stratejilerine ek olarak dijital’in OOH’a kattığı yeni özelliklerin tüketici üzerindeki etkisini gösteren OAAA’in araştırması dikkat edilmesi gereken önemli bulgular içeriyor; açıkhavada reklam gören kişilerin %45’i, mobil arama yapıyor. Açıkhava, mobil araştırmayı tetikliyor. İkinci önemli nokta; hızla büyüyen sosyal medya kullanımı içindeki etkisi; özellikle WOM yaratımı +tüketicinin sosyal medya üzerinden konusmayı başlatması. Son olarak direk satışa yönlendirme ve özellikle zaman/mekan sınırlamalarını ortadan kaldırıp tüketicinin kolay, hızlı, kendine özel ve keyif aldığı içerik opsiyonuna sahip olmasını sağlıyor.

Artık var olan altyapıyı, data optimizasyonunu, hedef kitle öngörülerini, stratejilerini hayata geçirebilen ve gelişimi umursayanlar kazanacak. www.digiboard.com.tr

Yazının tamamını aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz.

https://www.campaigntr.com/acikhava-dijitale-dogru/

Bahar Erdoğan

ARVAK Yönetim Kurulu Üyesi

Sevgi ve Saygılarımla

Benzer Yazılar

Video İçeriğin Önemi Her Geçen Gün Artıyor Ve Şirketler de Bunun Farkında.
Pazarın Büyüme Sinyallerinde “Dijital Ekran” Kullanımının Etkisi
Tüketicinize Ekonomik Bütçeler İle Kendinizi 365 Gün Farklı Mesaj Ve Görseller İle Hatırlatabilirsiniz.

Blog

  • Büyümeye Devam!

    Büyümeye Devam!2021 yılını %65 büyümeyle kapata...
  • Dijital Ekran Pazarı

    Dijital ekran sistemleri, sabit ve hareketli gö...
  • Reklam Dünyasında Hız

    21. yüzyılda teknolojinin hayatımıza etki etmed...
  • Reklam Süreçlerinde Medya Planlama Ajanslarına Kulak Vermek

    Reklam verenlerin, dijital ev dışı ekran networ...
  • DOOH Nedir?

    Digital Out of Home yani ev dışı reklamcılık. D...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı