Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 313 54 00
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Perpa İş Merkezi B Blok Kat:2 No:12 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 313 54 00
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • AVM Network
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Blog
  • Medya Planlamadaki Dijitalleşme

Medya Planlamadaki Dijitalleşme

Medya Planlamadaki Dijitalleşme

- digiboard / Pazartesi, 30 Kasım 2020 / Yayınlanan Blog

Arvak YK üyesi Bahar Erdoğanın Campaign dergisindeki nefis yazısını okuduğumda sizlerle paylaşmak istedim, yıllarca anlatmaya çalıştığım medya planlamadaki dijitalleşmede Ekran networklerinin rolü, bu yazıda nefis bir şekilde özetlenmiş, teşekkürler Bahar.

Medya planlama perspektifinden bakarsak DOOH (Digital Out of Home) yepyeni, keyifli bir dönem açıyor. Kısaca tüketicinin evinin dışında zamanını değerlendirirken her noktada doğru içerik ile varolmayı hedefleyen bir stratejik yaklaşım kapsamında 5 ana tema var: DOOH & Mobil entegrasyon / Geolocation / Dinamik Dijital / Data ve Pazar yapısı.

Planlama stratejilerine ek olarak dijital’in OOH’a kattığı yeni özelliklerin tüketici üzerindeki etkisini gösteren OAAA’in araştırması dikkat edilmesi gereken önemli bulgular içeriyor; açıkhavada reklam gören kişilerin %45’i, mobil arama yapıyor. Açıkhava, mobil araştırmayı tetikliyor. İkinci önemli nokta; hızla büyüyen sosyal medya kullanımı içindeki etkisi; özellikle WOM yaratımı +tüketicinin sosyal medya üzerinden konusmayı başlatması. Son olarak direk satışa yönlendirme ve özellikle zaman/mekan sınırlamalarını ortadan kaldırıp tüketicinin kolay, hızlı, kendine özel ve keyif aldığı içerik opsiyonuna sahip olmasını sağlıyor.

Artık var olan altyapıyı, data optimizasyonunu, hedef kitle öngörülerini, stratejilerini hayata geçirebilen ve gelişimi umursayanlar kazanacak. www.digiboard.com.tr

Yazının tamamını aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz.

https://www.campaigntr.com/acikhava-dijitale-dogru/

Bahar Erdoğan

ARVAK Yönetim Kurulu Üyesi

Sevgi ve Saygılarımla

Benzer Yazılar

Başarılı Markalar, Medya Bütçelerinin Ortalama %13’ünü Ev Dışına Ayırıyorlar.
Digital Signage İle İletişim Zenginliği
Pazarın Büyüme Sinyallerinde “Dijital Ekran” Kullanımının Etkisi

Blog

  • Dijital Ekranlarda “İçerik Kraldır!” Sözü Çok Önemlidir.

    Bir kitlenin, dijital ekrandan topladıkları bil...
  • Çevre Dostu Digital Signage

    “Dijital ekranlar çevre dostudur”, – Ama bu doğ...
  • Pazarlamada Dijitalleşmenin Önemi, Gelişimi ve de Geleceği…

    Bilişim çağında yaşayarak halen mesajlarınızı g...
  • Dijital ekranlar ile iletişimin faydaları:

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı