Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 313 54 00
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Perpa İş Merkezi B Blok Kat:2 No:12 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 313 54 00
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • AVM Network
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Blog
  • Hızlı Gelişen Dünyada Çağı Yakalayabilmek

Hızlı Gelişen Dünyada Çağı Yakalayabilmek

Hızlı Gelişen Dünyada Çağı Yakalayabilmek

- digiboard / Çarşamba, 02 Aralık 2020 / Yayınlanan Blog

2018’in neredeyse yarı yolundayız ve önümüzde dijital ekranlarla başarılı olmak için birçok yeni fırsat görüyoruz.

Dijital ekranlar bolca avantaj sağlayabilirken, reklamlarınızı otomatik olarak başarılı yapamaz. Başarılı olmak için, birkaç temel reklam kuralını göz önünde bulundurmanız gerekir:

1-    Hedef kitlenizi tanımak; hedef kitlenizi ve ekran platformununu tanıyın. Kitleler, sadece yeterince tekrarladığınız için otomatik olarak bir mesajı kabul etmez. YouTube reklamlarını örnek olarak kullanalım. Bir video bir reklam sırasında oynatılmaya başladığında, çoğu kullanıcı sadece atlama düğmesine basma şansını bekler ve bazıları bunları kaldırmak için reklam engelleyicileri bile yükler. Kimse deneyimlerini kesintiye uğratan alâkasız bir ilanla uğraşmaktan hoşlanmaz. Dijital reklam, bir YouTube reklamı kadar müdahaleci olmasa da bir kitlenin istek ve ihtiyaçlarına temelde değinmiyorsa, bunu basit bir şekilde görmezden gelecektir. Öncelikle izleyicinizin kim olduğu, ne istediği hakkında net bir fikre sahip olmanız gerekir. Bu verileri elde ettikten sonra onları meşgul etmenin en iyi yolunu düşünebilirsiniz. Sosyal medyada veya bir satın almada olduğu gibi basit bir amaç mı istiyorsunuz? Hedeflerinize ve onlara nasıl ulaşmayı planladığınıza dair net bir fikre sahip olmanız gerekir.

2-    Network’ün yeteneklerini ve hangi içeriğin en iyi görüneceğini dikkatli bir şekilde anlamanız gerekir. Örneğin, 4K ekran kullanıyorsanız, 4K içerik oluşturmaya yatırım yapmak isteyeceksiniz, istemelisiniz. Aksi takdirde yaptığınız yatırımın tam olarak karşılığını alamaz duruma gelirsiniz. Diğer bir örnek ise mekandaki ekranların boyutları ve konumlarıdır.

Öneriler öğrenildi. Günün sonunda, dijital ekranlar reklamcılık kurallarını değiştirmez, planlama kutunuzda sadece bir araç daha var. Eğer etkili bir şekilde kullanırsanız, sizi ödüllendirecektir. Değilse?

Benzer Yazılar

Digiboard mecralarını pazarlama stratejinizin bir parçası yapın
Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi
Ev dışı Dijital Ekran Networkleri

Blog

  • Dijital Ekranlarda “İçerik Kraldır!” Sözü Çok Önemlidir.

    Bir kitlenin, dijital ekrandan topladıkları bil...
  • Çevre Dostu Digital Signage

    “Dijital ekranlar çevre dostudur”, – Ama bu doğ...
  • Pazarlamada Dijitalleşmenin Önemi, Gelişimi ve de Geleceği…

    Bilişim çağında yaşayarak halen mesajlarınızı g...
  • Dijital ekranlar ile iletişimin faydaları:

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı