Havalimanlarında reklam neden önemlidir? Seyahat yapanların internet araştırmaları havalimanı reklamları tarafından yönlendiriliyor. Bu karar merci kişilerin %92’si havalimanındaki reklamlara yanıt verirken, %53’ü reklamın web sitesine girdiklerini, sürekli yolcuların üçte birinin de ürünleri sosyal medyada aradıklarını ilettiler. Araştırmacılara göre, havalimanında reklam verenler güvenilir ve prestijli imaj çiziyor. Hedef kitleniz, Bodrum-Dalaman-Edremit Havalimanları’nı kullanıyorsa, Digiboard mecralarındaki reklamlarınız markanıza
Tüketicinize ekonomik bütçeler ile kendinizi 365 gün farklı mesaj ve görseller ile hatırlatabilirsiniz. Digital ekran platformlarının medya planlarındaki kullanımı gittikçe artmaktadır, Alışveriş merkezleri, havalimanları, marketler, sağlık kurumları, perakende noktaları ve büyük işyerlerindeki iletişim bu sektörün başlıca büyümekte ve etkin bir iletişim için ihtiyaç duyulacağı alanlardır. Online alışveriş veya bir web pazarlama şirketi olmadığınız müddetçe mesajlarınızı
Digiboard ekranlarının aracılığı ile masa başında aldığınız kararları dakikalar içinde tüketiciniz ile paylaşabilirsiniz. Teknolojinin gelişimi ve dünyadaki siyasi istikrarsızlıklar nedeniyle kurum stratejileri ve planları her gün değişmektedir. Bu değişiklikleri anında, ofis içi arkadaşlarınız veya tüketiciniz ile paylaşmanın en doğru ve ekonomik yolu dijital ekranlarla gerçekleşir. Özellikle ofis içindeki yayınlarınızda bir yayın ekibinin oluşturulması yayının izlenebilirliği
Digiboard mecralarını pazarlama stratejinizin bir parçası yapıp ve reklam satın alma planlarınıza ekleyerek kurumunuzun iletişimine büyük destek olacaksınız… Toplumda belirli bir hedef kitlesine mesajınızı iletebilmek için dijital ekran mecralarını kullanmanız çok önemlidir… İşinizi, doğrudan hedef kitlenize gönderdiğiniz mesajlar ile büyütün, Hedef kitlenize uygun mecralarımızı sunalım, Böylece hedef kitlenize her gün kendinizi hatırlatın, Tüketicinin karşısında güncel,
Yukarı