Medya Planlamadaki Dijitalleşme

Arvak YK üyesi Bahar Erdoğanın Campaign dergisindeki nefis yazısını okuduğumda sizlerle paylaşmak istedim, yıllarca anlatmaya çalıştığım medya planlamadaki dijitalleşmede Ekran networklerinin rolü, bu yazıda nefis bir şekilde özetlenmiş, teşekkürler Bahar. Medya planlama perspektifinden bakarsak DOOH (Digital Out of Home) yepyeni, keyifli bir dönem açıyor. Kısaca tüketicinin evinin dışında zamanını değerlendirirken her noktada doğru içerik ile

Reklamcılıkta Güven

Pazarlamada birbirine bağlı planlamayı yapmak güven ve marka oluşturma unsurlarını bütünleştirir Reklamcılıkta güven, reklam verenin markalarına yaptıkları bağlantılar konusunda odaklanmamızın önemli parçalarından sadece bir tanesidir. Reklamverene medyayı birbirine bağlı bir çevre olarak bütünsel bir bakış açısına sahip olmalarına yardım ederek, her bir platformun her birinin kendi başına kendi izine izole çalıştığı bir plan yerine, her
DOOH (Digital Out Of Home); • DOOH önemli bir mecra olmasına rağmen reklam verenlerde ve onları yönlendiren ajanslarda kullanım oranını artıracak yeterli bilinç oluşmamıştır. • Tüm dünyada DOOH kullanımı, sağladığı avantajlardan dolayı hızlı bir büyüme ve gelişim içindedir. Bu avantajlar en çok baskı, nakliye vb. maliyetleri olmadığı için ekonomik açıdan ön plana çıkanlardır. Ajans ve
Havalimanlarında reklam neden önemlidir? Seyahat yapanların internet araştırmaları havalimanı reklamları tarafından yönlendiriliyor. Bu karar merci kişilerin %92’si havalimanındaki reklamlara yanıt verirken, %53’ü reklamın web sitesine girdiklerini, sürekli yolcuların üçte birinin de ürünleri sosyal medyada aradıklarını ilettiler. Araştırmacılara göre, havalimanında reklam verenler güvenilir ve prestijli imaj çiziyor. Hedef kitleniz, Bodrum-Dalaman-Edremit Havalimanları’nı kullanıyorsa, Digiboard mecralarındaki reklamlarınız markanıza
Tüketicinize ekonomik bütçeler ile kendinizi 365 gün farklı mesaj ve görseller ile hatırlatabilirsiniz. Digital ekran platformlarının medya planlarındaki kullanımı gittikçe artmaktadır, Alışveriş merkezleri, havalimanları, marketler, sağlık kurumları, perakende noktaları ve büyük işyerlerindeki iletişim bu sektörün başlıca büyümekte ve etkin bir iletişim için ihtiyaç duyulacağı alanlardır. Online alışveriş veya bir web pazarlama şirketi olmadığınız müddetçe mesajlarınızı
Digiboard ekranlarının aracılığı ile masa başında aldığınız kararları dakikalar içinde tüketiciniz ile paylaşabilirsiniz. Teknolojinin gelişimi ve dünyadaki siyasi istikrarsızlıklar nedeniyle kurum stratejileri ve planları her gün değişmektedir. Bu değişiklikleri anında, ofis içi arkadaşlarınız veya tüketiciniz ile paylaşmanın en doğru ve ekonomik yolu dijital ekranlarla gerçekleşir. Özellikle ofis içindeki yayınlarınızda bir yayın ekibinin oluşturulması yayının izlenebilirliği
Digiboard mecralarını pazarlama stratejinizin bir parçası yapıp ve reklam satın alma planlarınıza ekleyerek kurumunuzun iletişimine büyük destek olacaksınız… Toplumda belirli bir hedef kitlesine mesajınızı iletebilmek için dijital ekran mecralarını kullanmanız çok önemlidir… İşinizi, doğrudan hedef kitlenize gönderdiğiniz mesajlar ile büyütün, Hedef kitlenize uygun mecralarımızı sunalım, Böylece hedef kitlenize her gün kendinizi hatırlatın, Tüketicinin karşısında güncel,
Yukarı