Tüketicinize ekonomik bütçeler ile kendinizi 365 gün farklı mesaj ve görseller ile hatırlatabilirsiniz.
Digital ekran platformlarının medya planlarındaki kullanımı gittikçe artmaktadır, Alışveriş merkezleri, havalimanları, marketler, sağlık kurumları, perakende noktaları ve büyük işyerlerindeki iletişim bu sektörün başlıca büyümekte ve etkin bir iletişim için ihtiyaç duyulacağı alanlardır.
Online alışveriş veya bir web pazarlama şirketi olmadığınız müddetçe mesajlarınızı hayatın içinde ve yoğun insan trafiğinde dijital ekran “network”leri ile tutabilirsiniz ve bunu da tercih etmelisiniz.
Geleneksel statik panolara ve mecralara göre dijital ekran platformlarının birçok avantajı vardır;
Dinamik içerik kontrolü, herhangi bir lojistik ve baskı maliyetinin olmaması,
Hedefe göre farklı noktalarda ve saatlerde farklı içerikler, hareketli videoların oynatılabiliyor olması,
Tüketiciye daha enerjik, hareketli ve etkileyici mesajların iletilmesi,
Sık aralıklar ile ve son derece kolay ve maliyetsiz içerik güncellenmesi,
Bu nedenle de hedef kitlenizin bulunduğu yerde mesajlarınızı iletiyor olmanız harcanan bütçenin karşılığını alabiliyor olmanızı sağlayacaktır.
Bu nedenlerden dolayı dünyada olduğu gibi ülkemizde de dijital ekran “network”lerindeki reklam kullanım harcamaların hızlı bir şekilde artacağına inanıyoruz.