Tüketicinize ekonomik bütçeler ile kendinizi 365 gün farklı mesaj ve görseller ile hatırlatabilirsiniz.
Dijital ekran platformlarının medya planlarındaki kullanımı gittikçe artmaktadır. Alışveriş merkezleri, havalimanları, marketler, sağlık kurumları, perakende noktaları ve büyük işyerlerindeki iletişim, bu sektörün başlıca büyümekte olduğu ve etkin bir iletişim için ihtiyaç duyulacağı alanlardır.
Mesajlarınızı hayatın içinde, yoğun insan trafiğinde dijital ekran networkleri ile tutabilirsiniz ve bunu da tercih etmelisiniz.
Geleneksel statik panolara ve mecralara göre dijital ekran platformlarının birçok avantajı vardır;
· Dinamik içerik kontrolü, herhangi bir lojistik ve baskı maliyetinin olmaması,
· Hedefe göre farklı noktalarda ve saatlerde farklı içerikler, videoların oynatılabiliyor olması,
· Tüketiciye daha enerjik, hareketli ve etkileyici mesajların iletilmesi,
· Sık aralıklar ile son derece kolay, maliyetsiz içerik güncellenmesi,
· Bu nedenle de hedef kitlenizin bulunduğu yerde mesajlarınızı iletiyor olmanız harcanan bütçenin karşılığını alabiliyor olmanızı sağlayacaktır.
Bu sebeplerden dolayı dünyada olduğu gibi ülkemizde de dijital ekran network’lerindeki reklam kullanım harcamalarının hızlı bir şekilde artacağına inanıyoruz.
Doğru yerde, doğru zamanda, doğru kişilere, doğru içerik ile markanızı etkin kılın. Dünya değişiyor ve sizlerde bu değişimin bir parçası olun.