Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 313 54 00
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Perpa İş Merkezi B Blok Kat:2 No:12 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 313 54 00
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • AVM Network
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
      • İstasyon Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Blog
  • Başarılı Markalar, Medya Bütçelerinin Ortalama %13’ünü Ev Dışına Ayırıyorlar.

Başarılı Markalar, Medya Bütçelerinin Ortalama %13’ünü Ev Dışına Ayırıyorlar.

Başarılı Markalar, Medya Bütçelerinin Ortalama %13’ünü Ev Dışına Ayırıyorlar.

- digiboard / Çarşamba, 02 Aralık 2020 / Yayınlanan Blog

Dünya Reklamcılık Araştırma Merkezi (WARC) tarafından yayınlanan son ‘Küresel reklam eğilimleri raporu‘nda DOOH (Dijital ev dışı reklam networkleri) ile ilgili şu ifadeler yer alıyor: “Başarılı markalar, medya bütçelerinin ortalama %13’ünü ev dışına ayırıyorlar.”

Kim onlar ve neden ev dışındaki alanlarda bu reklamlar kullanılıyor.

Ürün ve hizmetlerini stratejik olarak konumlandırmak için evdışı reklam alanlarını nasıl kullanıyorlar?

En önemlisi, teknoloji çağında evin dışında ekran ‘network’lerinin kullanımlarında trend olarak dikkat etmeliyiz?  Küresel yapıda açık hava ve ev dışı reklamları 2017’de en çok kullanan markaların bazıları;

McDonalds, Apple, American Express, Google, Amazon, Coca-Cola, Verizon, Chevrolet, Netflix, Warner Bros, Sprint, AT & T, Metro PCS , Samsung, Disney, Toyota ve Comcast.

Zaman içinde, bu markaların her biri, diğer medya kanalları ile birlikte ev dışı reklam alanlarını kullanarak entegre bir reklamcılık stratejisini dikkatle hazırladı.

Bu marka liderleri, her biri geleneksel mecralar ile ev dışı reklamları beraber kullanarak ev dışı medya marka algısını yönlendiren stratejik bileşen olduğunu kanıtlamıştır.

Benzer Yazılar

2018′ de Tercih Edilmesi Gereken Mecra; Digiboard Ekran Networkleri
Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi
Farklı Pazarlama Stratejilerine Neden İhtiyaç Vardır?

Blog

  • Dijital Ekranlarda “İçerik Kraldır!” Sözü Çok Önemlidir.

    Bir kitlenin, dijital ekrandan topladıkları bil...
  • Çevre Dostu Digital Signage

    “Dijital ekranlar çevre dostudur”, – Ama bu doğ...
  • Pazarlamada Dijitalleşmenin Önemi, Gelişimi ve de Geleceği…

    Bilişim çağında yaşayarak halen mesajlarınızı g...
  • Dijital ekranlar ile iletişimin faydaları:

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ekran Seçimi

    Dijital Ekran Network’ü Kurulurken Yapılacak Ek...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı