,

Pazarın Büyüme Sinyallerinde “Dijital Ekran” Kullanımının Etkisi

Dijital ekranlar klasik mecralara göre daha fazla fırsat sunuyor. Artık her zamankinden daha fazla marka dijital ekran medyasını benimsiyor,

Tüketicilerle doğru bağlantı kuracak stratejiler doğrultusunda içerikler yaratılıyor,

Hayatın içinde ve çevrimdışı iken reklam verenler Digiboard ekranları ile kesin bir şekilde tüketicisine erişebiliyor, 

Ekran boyutu, duyusal algılamayı etkiliyor ve bir izleyicinin görsel alanını daha fazla kapsayabiliyor,

Doğru yerde, doğru içerik ile 12 ay boyunca marka ve hizmetinizi o mekânı ziyaret eden kişilerin gözleri önünde tutarsınız. Çünkü sizler her gün üretiyorsanız, her gün de satmalısınız.

Dijital reklamcılığın sağladığı esnekliğin bir diğer faydası, günün zamanına bağlı olan içerikleri oynatma yeteneğidir.

bodrum-havalimani-8

Bodrum Havalimanı

Digiboard reklam mecralarını satın almanın tam zamanı ve reklam verenler ile planlamacılar için harika bir seçenek.

Hedef kitle: “Gelirli Alıcılar”

Digiboard Reklam Yerleşimi: Bodrum, Edremit ve Dalaman havaalanları, iç hat terminal gidiş ve geliş

DOOH Fırsatı: Uzun bekleme sırasında dijital ekranların yoğun izlenmesi, marka algısı ve sosyal medya yönlendirmesi.

Hedef tüketiciler, zaten herkeste akıllı telefon ve tablette verilen bilgi doğrultusunda anında mesaj iletimi,

Dikkatlerinin büyük olasılıkla yakalanacağı önemli süreler, özellikle gidişte bu süreler en az 45 ile 60 dakikadır.

Dinamik içerik, gelirli alıcılara hitap etmenin mükemmel bir yoludur.