İnsanlarla iletişim kurmak için dikkatlerini çekmeniz gerekir.
Televizyona ve bilgisayarlara olan sevgimiz bizi ekranlara bakmamız için eğitti, bu nedenlede evin dışında ekranlara bakmayı seviyoruz.
Sadece birkaç tıklamayla ekrandaki program değişikliklerinizi güncelleyebilirsiniz.
Gösterdiğiniz şey gerçekten yalnızca içerik miktarı ile sınırlıdır hayal edebiliyorsun ve yaratıyorsun.
Dijital ekranlar e-postadan, basılı posterlerden daha etkilidirler, nitekim ekranları artık birçok perakende noktalarında görebiliyoruz.
Gerçek zamanlı olarak son dakika haberlerini verebilirsiniz
- Ekranlar aydınlıktır ve hareketi gösterir
- Gün boyunca ekranda olanları değiştirebilirsiniz
- Büyük kitlelere basit mesajlar ve içerikler ile kendinizi hatırlatabilirsiniz.
Hedeflerinizi belirleyin ve seçeneklerinizi tespit edin, çabaya değer ve uzun vadede zamandan ve paradan tasarruf edebilirsiniz.
Amerikada yapılan bir araştırma, Dijital evdışı ekranlardaki reklamlara (DOOH) ve tüketicinin bakış açısıyla marka algısına olan etkisini çok fazla olduğu neticesine vardılar.
Çalışma, reklamcılık sektörünün görüşlerini ve tüketicinin görüşlerini bir araya getiriyor ve dijital ekran reklamıyla izleyicilerle etkileşim kuran ve etkileşime giren optimum fırsatları keşfediyor.
Çalışma, dijitalin toplumun her yönünü değiştirdiğini ve bu da tüketici davranışını geri döndürülemez biçimde değiştirdiğini buldu.
Tüketiciler artık marka iletişiminden daha fazlasını beklemektedir ve bu beklentiler Dijital ekran sektörüne uzanmaktadır.
Digiboard ekran iletişim seçiminin hayati önem taşıdığı bilinci her geçen gün reklamveren tarafında farkına varıldı.
Reklamverenlerin bu dijital alanda gelecekteki kampanyaları, markalara büyük fayda sağlayacaktır .
365 gün üretiyorsanız, 365 gün ekranlarda olmalısınız.