Özellikle küresel markaların dijital reklam stratejilerinde tüketiciye ulaşmak için dijital video reklamlarını ve buna bağlı olarak video envanteri yüksek mecraları tercih ettiği söylenebilir.
2017 Aralık ayında ön plana çıkan reklam verenlerine baktığımızda video reklam erişiminde ilk 3 sırayı Turkcell, Coca-Cola ve KOBİ’ler paylaşıyor.
Ekim ayında listenin en başında Vodafone bulunuyordu, Aralık’taki lider yine telekom sektöründen ancak bu sefer farklı bir marka.
Bununla birlikte, KOBİ’ler display, programatik ve video reklam erişimi anlamında hemen hemen her hafta ilk 5’te yer alıyor. Bu reklam pastasının büyümesine katkı sağlayacak önemli ve olumlu bir durum.
Digiboard’un dijital ekran network’ü tam olarak burada aradığınız mecra olarak kendine yer buluyor. Digiboard’un sahip olduğu network ile video reklamlarınızı offline kişilere de ulaştırabilir bu sayede marka bilinirliğinizi artırarak web sitenize girilmesini tetikleyebilirsiniz