İnsanların %72’si bir ürün ya da servis hakkında bilgi edinmek için bir metini okumaktansa video izlemeyi tercih ediyor.
Videoların Pazarlama Üzerindeki Güçlü Etkisi Dijital ekran networklerindede daha fazla önem kazandığı artık herkes tarafından bilinen bir gerçek.
Hatta bu durum, özellikle son birkaç senedir yazılı içeriklerin eskisi kadar rağbet görmemesine bile neden oldu.
“Video Pazarlamanın Durumu 2018” isimli araştırmaya göre, popülaritesi hem pazarlamacılar hem de tüketiciler arasında hızla artıyor.
Şirketlerin %81’i videoyu bir pazarlama aracı olarak kullanıyor.
Video pazarlamanın gücünden faydalanan şirketlerin %99’u ise 2018 yılı içerisinde de buna devam edeceklerini ifade etti.
Bu zamana kadar video içerikten faydalanmayan şirketlerin %65’i ise 2018 yılı içerisinde video içerikten yararlanmaya başlamayı planladıklarını dile getirdi.
Bu da video pazarlamanın etkisini gösteren bir başka önemli veri.