Akıllı işletmeler, reklamlarını ve mesajlaşmalarını günlük ortamlarda devamlı tutabilmek için Digiboard ekranlarını kullanmaktadır.
Dijital ekran uygulanması kolaydır ve ekonomiktir, günlük olarak mağazalarda, havalimanlarında, ofislerde ve alışveriş merkezlerinde görüyoruz; ancak bunlar olmadığında bir marka ve hizmeti unutmak kolaydır.
Dijital ekranlar, her ikisi de yükselişte olan video pazarlaması ve mobil pazarlama gibi pazarlama trendlerine kolaylıkla destek sağlıyor.
Doğru konumlanmış dijital ekranları uzun vadeli kullanıyor olmanız durumunda harika bir iletişim hamlesi yapmış oluyorsunuz.
Uzun vadeli Digiboard ekranlarındaki kullanımlarınız oldukça ekonomik ve etkin olmaktadır.
Digiboard ekranları birçok kişinin hala bilmediği harika bir pazarlama yöntemidir.
Hepimiz çevremizde, ofiste, barlarda, perakende noktalarında, alışveriş merkezleri, havalimanları, spor salonunda veya yerel kütüphanemizde ekranları izliyoruz.
Bu ekranların çoğunun ölmesinin nedeni, onlardan sorumlu kişinin bir strateji düşünmeye vakti olmadığıdır.
Doğru! Sihirli S kelimesi. Strateji, dijital ekranlar görüntüsünü işe yarayan ve gerçek şirket hedeflerini yerine getiren şeydir.
Digiboard ekibi bu konuda size çözüm üretir.
Harika dijital ekranlar oluşturduğunuzda insanlar onlara bakar. Perakendede 8/10 müşterinin ilgisini çeken dijital bir mesaj yüzünden mağazaya girerler veya gördükleri ürünü veya hizmeti satın alırlar.
Amerikada, OAAA, en büyük ulusal reklamverenlerin kapsamlı bir incelemesi olan 2017 MegaBrands raporunu yayınladı.
Rapor, ilk 100 açıkhava reklamverenini ve en iyi 100 toplam medya reklamverenini, reklam harcamalarını ortama ve reklam ajansı ilişkilerine ek olarak inceler.
En iyi 100 açıkhava reklamvereninin yaklaşık çeyreği, Apple (# 2), Amazon (# 6), Dell (# 37), Google (# 5), Microsoft (# 26) ve Samsung (# 17 dahil olmak üzere teknoloji markalarıdır. ).
OAAA’nın Pazarlama Sorumlusu Stephen Freitas, “Teknik markalar açıkhava’daki harcamalarını artırmaya devam ediyor ve sürekli olarak medyanın en iyi kullanıcıları haline geliyor” dedi.
“Bu büyük teknoloji markaları hikayelerini anlatmak, günümüzün mobil tüketicilerine ulaşmak ve çevrimiçi trafiği artırmak için açıkhava ve evin dışındaki dijital ekranlar kullanıyor.