Değişimin ne olduğunu, hayatımızda nasıl bir etki bıraktığını en iyi yansıtan cümle; “Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir!”
Hayatın içinde yaşanılan her saniye değişim kaçınılmazdır. Milyarlarca insan her gün işe giderken, yemek yerken, alışveriş yaparken kısaca hayatının her adımında değişimi en derinlerine kadar hissetmektedir. Dünya bu değişimin bir noktada esiri olmuşken reklamcılık gibi en dinamik mesleklerden birinin de bu değişimden etkilenmemesi ve de eskimiş teknikleri milyonlarca hatta milyarlarca insana sunmaya çalışması salt ve basit bir gelenekçiliktir.
Reklam dünyasının kullandığı mecralar içinde günümüze en uygun olanı artık Digital Signage’dır. Digital Signage ekranları her zaman eski reklam mecralarına göre göz alıcı ve dikkat çekici özelliktedir. Reklam verenlerin kafalarında yer alan “Marka değerimi nasıl artırabilirim, hangi yolu kullanarak daha fazla insanın benim logomu, ürünümü görmesini sağlayabilirim?” sorularına en yerinde cevap Digital Signage olacaktır. Digital Signage’ın en doğru reklam yöntemi olduğunu şu maddelerle açıklayabiliriz;
- Bu yöntemle markanız veya ürününüz klişe reklam uygulamalarına göre çok daha geniş kitlelere ve de sadece sizin ürününüzle ilgilenecek topluluklara ulaştırılabilir.
- Sizin için doğru hedef kitleye ulaşmanız demek aynı zamanda reklam bütçenizi verimli şekilde kullanıyor olmanızdır.
- Reklamınızı vermeye başladığınız dakikadan itibaren tüm sürece hâkim olursunuz.
- Reklamda kullandığınız içeriğinizi dilediğiniz zaman tamamen değiştirebilir veya farklı içerikleri farklı saatlerde yayınlayabileceğiniz sayısız yayın planı oluşturabilirsiniz.
- Digital Signage’da video, gif gibi formatlar kullanarak hareketli görsellerle ilgi çekmeyi başarabilirsiniz.
Digital Signage, potansiyel reklam verenlerin tamamına istisnasız bir şekilde özgürlük tanımaktadır. Ayrıca bu yöntemle reklam veren ve hedef kitle etkileşime de geçebilir. Ekranlara kurulabilecek kamera sistemleriyle söz konusu ekranların önünden geçen insanların ekranlara bakma süresi, oradaki kitlenin yaş, cinsiyet gibi özellikleri çıkarılarak buna göre bir reklam planlaması da yapılabilir.
Geleneksel reklam mecraları ve yöntemlerinde insanlarla etkileşim kurmak imkânsıza yakın iken Digital Signage bunu sizlere standart bir özellik gibi sunmaktadır. Bu sebeple değişimden kaçınmamalı ve değişimin getirdiği tüm fırsatları en doğru reklam planlamaları için kullanmalısınız. Digital Signage ile ilgili tüm çözümleriniz için en doğru adres: Digiboard!