Digiboard ekranlarını kullanarak reklamverenler, online yeniden hedefleme çabalarını offline mecralar ile gidermeye çalışıyorlar.
Digiboard ekranları gibi ev dışı ve hayatın içindeki ekran networklerinin kurulması, medya planlama şirketlerinin tüketicileri çevrimiçi olarak yeniden hedeflemesine olanak tanıyor.
Bu ekranlarda ürün ve hizmet mesajlarını gören tüketiciler çok geçmeden online olarak bilgilendirme için markanın önerdiği sayfayı araştırır.
Bu süreç boyunca akılda kalıcı kalmak, akıllıca bir e-posta, arama pazarlaması, dijital ve yeniden hedefleme kokteyli gerektiriyor.
Markalar çağdaş, duygusal ve sempatik olabilmek için gerçekten çok uğraştığında, tekneyi kaçırırlar ve hiç havalı olmazlar. Ancak, kendileri gerçek ve hedef kitleye uygun içerik sunduklarında izliyenlerin dikkatini çekerler. Bu şekli ilede offline olan izliyecileri online’a taşımayı başarırlar.
Özellikle havalimanındaki Digiboard ekran ortamı, seyahat ve tatil keyfini süren binlerce tüketicinin sizi izliyebilme fırsatını yakalıyorsunuz. Hedef kitlenizi bu kadar güzel bir şekilde ele geçiren, beklenmedik ve çok düşünceli bir şekilde götüren markalar iletişimlerinde başarıyı yakalarlar. Gerçekten ilginç yollarla bağlanan ve mümkün olanın gücünü ve markaların ve ajansların insanların dikkatini çekmek için anlamlı bulunan içerikleri ile hem offline ve hemde online’da tüketicinize seslenebilme gücünü yakalıyabiliyorsunuz.