Sağlık bakım merkezleri her gün milyonlarca hastaya paha biçilmez hizmetler sunmaktadır.
Ancak yoğun programlarla, beklenmedik acil durumlarla ve kaçınılmaz bekleme süreleriyle, sağlık kurumunda her gün ve her zaman işler beklendiği gibi gitmez.
Dijital ekranlar, sağlık merkezlerinin ilgi çekici ve eğlenceli içeriklerini paylaşarak hasta deneyimini geliştirmesine yardımcı olur.
Lobilerin, bekleme salonlarının ve ofislerin ekranları ile hastaları bilgilendirmek ve eğlendirmek için bölüm tanıtımı, reklamlar vs. gösterilir.
Dijital ekranların hastalara ve çalışanlara yardımcı oldukları da bilinmektedir.
1. Bekleme sürelerini daha katlanılabilir hale getirin
Kliniklerde hastalar genellikle bekleme sürelerini gerçekte olduğundan daha uzun olarak algılar. Yayın akışı, sosyal medya yayınları ve diğer medya yayınları ve reklamlar, algılanan bekleme sürelerini azaltmak için ziyaretçileri eğlendiriyor.
2. Hastaları bilgi-eğlence ile eğitin
Doktorlara yapılacak bir gezi, özellikle hastanın zihinleri ile ilgili sağlık endişeleriyle stresli olabilir. Dijital ekranlar, hastaları kendi semptomlarını izlemelerini ve gelecek ziyaretleri için soruları hazırlamaları için teşvik etmek amacıyla bilgilendirici içerikli ziyaretçileri eğitmek için klinikler tarafından kullanılır.
3. Ziyaretçileri güncel tutun
Dijital ekranlar ile sağlık tesisleri, ek hizmetler, Sağlıklı yaşam, çalışma saatleri ve yaklaşan ofis kapanışları gibi güncel veriler paylaşılmalı.
Dijital tabeladan ek gelir elde etme avantajı
Sadece dijital ekranlar hasta ve ziyaretçilerin deneyimini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda sağlık tesislerine ek gelir sağlama yeteneği kazandırır. Oldukça uzun bir bekleme süresiyle, kliniklerdeki ekranlar, markaların ve reklamverenlerin ürünlerini tanıtmaları için çok uygundur.
Bekleme odası kitlelerinin de sık sık benzer ihtiyaçları ve ilgileri vardır – diş hekiminin beklediği herkesin aklında ağız hijyeni olacaktır. Bu, reklamların doğru kitleye hedeflenebileceği, daha iyi YG’si olan markalara ve daha alakalı bilgiler içeren hastalara ulaşabileceği anlamına gelir.
Sağlık kliniklerine dijital ekranları eklemek için hazır mısınız? İşte nasıl:
1. Ekranlarınızı kurun
Dijital ekranları kurarak başlayın. Ekranların konumlandırılmaları ve boyutlarını, izlenme alanına göre tespit edin, gerekirse her nokta için farklı boyutların seçimi yapılmalıdır.
2. İçeriğinizi programlayın
Ekranlarınızda göstermek istediğiniz içeriği belirleyin. Hastaların ekranın önünde ne kadar uzun süreli bekleme olduğunu, hangi içeriğin ilgilerini çekeceğini ve hangi türden mesajlaşmanın onlara fayda sağlayacağını düşünün.
Size kurulacak ekran yazılım topolojisi her hastaneye veya her bölüme veya her ekrana ayrı yayın verebileceğiniz bir duruma sahiptir.
3. İçeriğinizi oluşturun
İçerik mantığınızı oluşturun, promosyonlar ve bilgilendirici mesajlaşma, hasta ve ziyaretçiler ile doğru iletişimin sağlanması ve reklamların yayınlanması bu yayının ana iskeletini oluşturmalıdır. 4. Reklam alanınızı satmak
4- Reklam alanı, Digiboard pazarlama ekipleri aracılığı ile doğrudan reklam verene veya medya planlama şirketlerine satılabilir. Dijital ekranlar dinamik olması nedeni ile girilecek reklamların Acıbadem Sağlık grubu tarafından en geç 24 saat içinde onayı şarttır.