Ulaşım Network
Türkiye’nin yaptığı yatırımlarla gün geçtikçe gelişen en önemli sektörlerden biri olan havacılık aynı zamanda Digital Signage için de vazgeçilmez alanlardan biri olarak ön plana çıkıyor. Ulaşım network’ünün en büyük avantajı havaalanlarının ve havayolu şirketlerinin sayısının artmasıyla yolcu sayılarının doğru orantılı olarak yükselmesi, böylece de havaalanlarının doğru bir reklam mecrası olarak kendisi göstermesine olanak sağlıyor. 24 saat yayın yapılan havaalanlarında yılda yaklaşık olarak 3,5 milyon kişiye ulaşma şansı mevcut. 3 Videowall, 5 plazma, 2 dijital raketle en doğru hedef kitleye ulaşarak ürününüzü tanıtın. Havalimanlarında yolcular uçuşlarından önce en az 30 veya 40 dakikalık bir süreyi burada geçirmektedirler. Bu bekleme sürelerini doğru bir mesajla fırsata dönüştürmek hem markalar hem de ürünler için en doğru reklam yöntemlerindendir. Ayrıca yine terminal içi ve bagaj konveyörlerindeki ekranlarla izleyenler ve markanız arasında sürekli iletişim kurabilirsiniz.