2018 de tercih edilmesi gereken mecra; Digiboard ekran networkleri
Digiboard kampanyaları hedef kitlenizin ziyaret ettikleri yerlere, ev dışı zamanı harcadıkları meknalara bağlı olacak gelişmeye hızla devam edecektir.
İlgi artıkçada bu yerlerde reklam yeri bulabilme ve etkin olabilme imkanları azalacaktır.
2018’de, mekan bazlı kullanımı tetikleyen Digiboard kampanyalarında markalardan ve reklamverenlerden daha fazla yatırım görmeyi umuyoruz.
Pazarlamacılar, reklam teknolojilerinin ilerlemesiyle, çapraz kanal kampanyalarını Digiboard ekranları aracılığı ile geleneksel reklamcılık medyasını tüketici reklamı yolculuğuna bağlama yeteneğine sahip olacak. Bu kampanyalardan elde edilen yüksek geri dönüşler, Digiboard ekranları ile desteklenecek kampanyalar konusunda bir kanıt oluşturacaktır.
Digiboard, pazarlamacılar, yenilikçi, yaratıcı ve kişiselleştirilmiş reklamları, AVM’ler, Hastaneler, Havalimanları, Perakende noktaları gibi ve beklenmedik yerlerde tüketicilere sunarak gerçek dünyayı ve dijital dünyanın bağlanmasını sağlamaktadır. www.digiboard.com.tr
Digiboard ekranları, hedeflenen tüketicilerle en ileri iletişim aracı olarak yaratıcı yerlerde reklam vermek için güvenilmenin en doğru ve ekonomik mecra olduğunu söyliyebiliriz.
Digiboard ekran iletişim teknolojisi, altyapı ve bağlantı geliştirmeye devam ederken, medyanın pazarlama karmasının değişmez bir parçası olacağı, her zaman açık ve özünde yer alan bir parçası olduğu da kanıtlanmıştır.
Birkaç bu gelişmeleri değerlendiren marka, uzun vadeli akıllı planlama ve yaratıcı yöntemler ile geliştirilmiş kampanyaları, daha geniş dijital stratejilerine sorunsuz bir şekilde entegre ederek, medyanın daha bütünsel bir bakış açısına sahip olmaya başlamıştır.
Digiboardların ölçeği ve esnekliği, birçok şirketin reklam harcamalarını kendi portföyleri genelinde ve gerçek zamanlı olarak, belirli bir noktadaki etkin kitleyle alakalı hale getirir.