Digiboard ekranları ile elde edilecek iletişim zenginliği, yeni nesil pazarlamadaki en önemli kararlardan biridir. Basit bir içerik ve esprili bir söz ile binlerce kişiye anında bir gülümseme verebilir, kendinizi etkili bir imaj çizerek bırakarak hatırlatabilirsiniz.
İnsanlar artık evin dışındayken bu tür içeriklerden onları gülümsetebildiği için çok keyif alıyorlar. Digiboard ekranları dikkatleri çeker ve satın alma davranışlarını etkiler. Tüketicilerin dijital anlayışlarının giderek geliştiğini düşünürsek bu da reklam veren-mecra-tüketici arasındaki etkileşimi artıracaktır.
İşletmeler artık müşterilerle etkileşim kurmak, daha iyi deneyimler üretmek ve sadakati artırmak için Digiboard ekran çözümlerini kullanıyor.
Müşterinin Markaya Etkisi
Bir markanın hikâyesi sonuçta müşteri tecrübesine göre şekillendirilir ve doğru dijital medya stratejisi bu tecrübeyi önemli ölçüde etkileyerek satış asansörü oluşturur böylece marka bağlantısı derinleşebilir.
Markalar, çok kanallı perakendecilik için tutarlı bir yaklaşım sürdürürken, pozitif müşteri deneyimini müşteri yolculuğunun birden fazla kanalında (mobil, sosyal medya, dijital yayın dahil) genişletmenin yeni yollarını bulmalıdır. Neyse ki, pasif ve etkileşimli Digiboard ekranları da dahil olmak üzere iyi planlanmış bir dijital medya programı, alışveriş yapan kişileri mağazada tutabilir, daha iyi deneyimler oluşturabilir, sadakati artırabilir ve tüketicileri doğru içerik ile alışverişe yönlendirebilirler.
Digiboard dijital ekran network’ü ile doğru zamanda, doğru yerde bütünleşmiş reklam planlanması, ilgili verileri daha canlı, güvenilir ve insanlara karşı ikna edici olmak isteyen markalar için etkili bir araçtır. Dijital çağı yakalamış olmak demek mesajlarınızı da kitleye uygun içerikler ile Digiboard network’ünü medya planlamalarınıza dahil etmek demektir.