Bir kitlenin, dijital ekrandan topladıkları bilgiler üzerinde ‘harekete geçme’ olasılığı oldukça yüksektir. İçerik kaynağı ve/veya markaya çok güvenmeleri önemlidir.
Bir pazarlamacı olarak hatırlayın; anahtar her zaman kampanya mesajını basit tutmaktır. Gereksiz kelimeleri ortadan kaldırın ya da daha iyisi, mümkün olduğunda kelimeler yerine görseller kullanın. Unutulmamalı ki, reklamcılıkta her saniyenin önemi ayrıdır.
Mesajlaşmanın sadece basit olması gerekmiyor, dikkat çekici olması gerekiyor.
Dijital ekranlar ile yapılan reklam kampanyalarında %23 ile daha yüksek
tıklama oranı ve %100+ ile de daha fazla etkileşim alınarak
statik reklamdan daha kuvvetli bir iletişim kurulur.
Kullanılan içeriklerin hareketli olması her zaman hedef kitlede daha fazla dikkat uyandırır. Tüm içerik faydalı, yardımcı ve alakalı olmalıdır. Basılı ve dijital
reklam materyalleri için ilgi çekici alt başlıklar, çizelgeler kullanın.
Çevrimiçi okuyucu alışkanlıklarıyla ilgili araştırmalarda makale okuyucularının yaklaşık %33’ünün bir yazıda 15 saniye veya daha az harcadığını ortaya koydu. İnsanlar hızlı bir şekilde gördükleri içerikte değer bulamazlarsa, size ikinci şansı
vermek istemeyeceklerdir.
Bir resmin 1.000 kelimeye bedel olduğuna inanın. Beynin 1.000 kelimelik bir liste üzerinde tek bir görüntüyü kullanması ve hatırlaması daha kolaydır. Fotoğraflarınızı ziyaretçileri içeriğinizi okumaya teşvik edecek kadar ilgi çekici hale getirin.
Teknoloji hızla ilerliyor ve dijital ev dışı ekran reklamcılığı, reklam verenlerle ekran sağlayıcılarına değerini gösterdiği için, bu sektör reklam payını hızla artırıyor.