Dördüncü ekran, yani dijital ekran platformları iletişimde ön planda.
2020’de meydana gelen akıl almaz pandemiyi kimse önceden tahmin edemezdi. Hepimizin bildiği şekliyle hayatı askıya alan ve günlük rutinlerimizi sonsuza kadar değiştiren dünya çapında büyük bir pandemi. Dünya bu muazzam değişim ve finansal yıkıma maruz kalırken, sağlık sistemlerimizin üzerindeki yoğun baskı ve gerginlikten bahsetmeden yapamayız.
COVID-19 aşılarının kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte 2021’nin ikinci yarısı öncekinden daha parlak ve daha umut verici gerçekleşiyor.
Ancak geçtiğimiz yıl yaşanan olaylar teknolojik iletişimin gidişatını ve doğrudan bir sonucu olarak geleceğe yönelik dijital ekran uygulamalarının gelişimini artırdı. Çözümlere “Dördüncü Ekran” diyorum; birincisi televizyon, ikincisi bilgisayar ekranları, sonra cep telefonları ve şimdi de sektörümüz…
Digital signage’ın “Dördüncü Ekran” olarak genişlemesi, pazarlama ve iletişim uzmanları tarafından, karar noktasında tüketicileri etkilemek için kullanılabilen ve kullanılmakta olan kritik bir medya olarak kabul edildi. Bu noktada seyahatlerin yeniden başlaması, alışveriş merkezlerindeki canlılığın artmasıyla Digital Signane’ın reklam sektörüne olan katkısı yeniden anlaşıldı.
Sevgi ve Saygılarımla
Lazar Demişulam