Doğru yerde, doğru zamanda, doğru kişilere, doğru içerik ile markanızı etkin kılın.
Dünyada iletişim şekli her geçen gün değişiyor ve sizler de bu değişimin bir parçası olun.
Ev dışı ve deneyimsel pazarlama neden planlanmalı?
Stratejik planlamacılar, müşterilerinin hedeflerine, en ekonomik düzeylerdeki bütçelerle ve en etkili, yaratıcı iletişimleri göz önünde bulundurmaktır.
Digiboard ekranları ve deneyimsel pazarlama stratejilerine inananlar olarak işimiz: medya planlamacıları, reklam veren ve stratejistlerin sık göz ardı edilen bu yeni iletişim kanallarını dikkate almalarını sağlamaktır.
Bu ruhla, ev dışı dijital medya ve deneyimsel pazarlamaya daha derin bir bakış atmanız için birçok nedeniniz var. WARC (reklam ve medya etkinliği konusunda uluslararası otorite) tarafından yapılan küresel markaların yakın tarihli bir araştırmasına göre, daha başarılı markalar 2008’den 2016’ya kadar bütçelerinin ortalama % 13’ünü evden çıkardılar. Medya tahsisatının yalnızca % 6’sı ev dışı medya bütçelerine ayrıldığında, bir hesap stratejisti olarak avantajınız, markanızın piyasaya sürülmesi için pazarın hazır olmasıdır. Markanızın cesur ve yaratıcı duruşunu izleyen kişiler markaya daha yenilikçi ve prestijli olarak yaklaşmaktadırlar.
Tüm sosyal medya ağlarında paylaşılacak kadar güçlü olan deneyimsel etkileşim yoluyla dönüşümü bekleyen etkinlikler var. Bu kanallar, aradığınız yeni reklam kenarı olabilir. Ayrıca, en son ne zaman birisi size inanılmaz bir çevrimiçi ya da mobil reklamdan bahsetti? Ev dışında + deneyimsel, çok yönlü, çok yönlü bir yaklaşım sunar. Stratejik bir değerlendirme olarak, Ev Dışı ve Deneyimsel pazarlama iki ayrı seviyede daha iyi mesajlaşma ve etkileşim için birleştirilebilir. Geniş bir süpürme yaklaşımı olarak, çoğu OOH alanı, uçuşunuz sırasında 7/24 markanız için sağlam bir şekilde savunucu olacaktır. Sürekli geçiş yapan, derin erişim ve pazara nüfuz eden tüm yayınlara yayın yapacaklar – asla mola vermeyecekler, ve sadece en iyi yaratıcı fikirlerinizi olabildiğince güçlü olmalarını istediler. Flip tarafında, deneyimsel stratejiler ve aktivasyonlar, 1’den 1’e kadar olan etkileşimlerin kısa süreli statik olarak sağlamlaştırılmasına neden olacak – statik ortamın ötesine geçen bir ilişki – katılımı izleyenlerden çok sayıda değerli izlenimler alırken, serin sarılı araçlar.
Ev dışındaki ve hayatımızın içindeki dijital ekranlar, medya stratejilerinizi güçlendirir.
Dijital ekranlar aracılığı ile yapılan iletişim, izleyen etkileşimini % 300’e kadar artırabilir.
Digital Out of Home, belirlenen hedef demografinize ulaşmak için verilerin gücüne sahip olarak yayın yapmaktadır.
Tüm bunların gerçekleşebilmesi için ekran konumlanması, ekran kalite ve boyutlarınında doğru ve HD yayın ile uyumlu olması şarttır.
Bu konuyu yıl boyunca inceliyen deneyimsel pazarlamacılar onlara nasıl Kitle + Konum + Veri teslimi edeceklerini bileceklerinden iletişimin en etkin olmasında başarılı olacaklardır.
Mesajlarınızı Evin dışına Çıkartarak, Yaşantı’nın güzelliğinde, doğru mesajı, doğru hedef kitleye, doğru içerik ile ulaşmak, stratejik zafere ulaşma ulaşmanın en basit yoludur.
10 yıl üst üste Out of Home için büyümeyi sürdürüyor. Amerika’daki MAGNA’ya göre, “OOH, son on yılda istikrarlı büyümeyi gösteren tek“ geleneksel ”medya kategorisiydi. TV ve radyoda durgunluk ve baskı, satışları azalttı. Bu büyümede tabii ki Dijital ev dışı mecralarının da rolü oldukça fazladır.