Digiboard

Digiboard

Digiboard Multimedia İletişime Hoş Geldiniz…

Tel: (0212) 322 10 19-20
Email: info@digiboard.com.tr

Digiboard Multimedia İletişim
Kaptanpaşa Mah. Darülaceze Cad. No:31 Bilaş İş Merkezi A Blok Kat:7 D:71 Şişli/İstanbul

Google Haritalarda Aç
Tel: 0212 322 10 19-20
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Faaliyetlerimiz
    • Reklam Networklerimiz
      • Sağlık Network
      • Ulaşım Network
      • İstasyon Network
  • Blog
  • İK
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Blog
  • Yazılarımız
  • Geleceğe Yönelik Soğuk Trend

Geleceğe Yönelik Soğuk Trend

Geleceğe Yönelik Soğuk Trend

- digiboard / Çarşamba, 02 Aralık 2020 / Published in Yazılarımız

Digiboard ekranları uzun zamandan beri en son “geleceğe yönelik soğuk trend” olarak yerini çok değerli, yararlı bir iletişim ihtiyacı olarak değiştirdi.Oldukça yararlı bir iletişim aracı haline gelen bu ekranlar aslında perakende işletmeler için bir zorunluluk haline geldi.
Bu bağlamda 2018 ve 2019 yıllarında izlenmesi gereken 3 önemli trend var;

Estetik üzerinde artan önem

Digiboard dijital ekran network’ü ilk günlerinde sadece bazı mesajların verilebilmesi için birer ekran anlamına geliyordu ancak günümüzde bu ekranların etkin, estetik ve ikna edici içerikler ile yayın yapılmasına dikkat ediliyor.

İçeriğin hedef kitleye uygun ve kişisel olmasıda büyük avantajdır.


İlk günlerde, dijital ekranlar büyük oranda fotoğraf albümleri ile aynı şekilde kullanıldı; kağıt posterlerin güncellenebileceğinden çok daha kolay değiştirildiği için kullanılırdı.
Ancak hem yeni fikirler oluşması hem de trendlerin değişmesi ile dijital ekranların içeriği, ilk günlerden çok daha ileri bir seviyeye ulaştı. Her geçen gün daha akıllı (daha fazla veri kaynağı) ve daha kişisel (özelleştirilmiş, etkileşimli ve duyarlı) hale gelmeye başladı. Dahası, gerçek dünya ile dijital ekran arasındaki sınırlar her geçen gün daha da akışkan hale geliyor, bu da içerik yaratmak için daha da heyecan verici fırsatlar yaratıyor.

Sevimli reklamlar birer fırsattır.

Hikâyeler, öte yandan eğlenilecek eğlence kaynakları. Bazı markalar onlarca yıl önce bu gerçeği kavradılar ve uzun zamandır insanlar eğlenceli reklamlar üretmeye odaklanmıştı. İnsanlar aslında ürünle ilgilenmiyorlarsa bile en azından izlemeyi seviyorlar ve de Apple, kredi kartları, Ikea ve Coca Cola’nın hepsi etkileyici reklamları izliyorlar.
Bu markalar, uzun zamandan beri bir reklamcılık elyafına sahip olan mesajlar, duygusal açıdan ilgi çekici anlatım ve etkileyici ve ilişkilendirilebilen karakterler temelinde “hikâye odaklı” içerik tarafından itilmek suretiyle gelecek için iyi bir zemin hazırlamaktadırlar.
2017, dijital ekranlar için yenilikçi bir yıldı ve 2018 de bunun devam etmesini vaat ediyor. Hem örgütler hem de halk, dijitalleşmeyi kucakladı ve daha fazlasını istiyorlar.

Benzer Yazılar

Değişmeyen Tek Şey Değişimin Kendisidir!
Dijital Ekran Pazarı
Digiboard 2021’de %65 Büyüdü!

Blog

  • Ekonomik Gerileme Satışlarınızı Öldürüyor Mu?

    İşletmeniz için durgun bir piyasayı nasıl fırsa...
  • Yeniden Doğmuş Bir Mecra

    Pandemiyle birlikte hayatımızın neredeyse tamam...
  • Yaz Döneminin Yıldızı: Digiboard

    Geçtiğimiz yılın üzerine koyarak ilerleyen Digi...
  • Büyümeye Devam!

    Büyümeye Devam!2021 yılını %65 büyümeyle kapata...
  • Dijital Ekran Pazarı

    Dijital ekran sistemleri, sabit ve hareketli gö...
  • Sosyal Medya

Digiboard Multimedia İletişim © Telif Hakkı - 2017

Yukarı