Türkiye’de havacılığın önemi gün geçtikçe ezberleri tamamen bozacak şekilde artmaktadır. Özellikle bilet fiyatlarının önceki döneme göre oldukça uygun hale gelmesi yolcuları buraya yönlendirirken yine bu alanda yapılan havalimanı, filo vb. yatırımlarla havacılık, Türkiye için son 15 yılda vazgeçilmez ulaşım aracı olmuştur.
Son araştırmalara göre 2008 yılıyla kıyaslandığında yolcu uçağı sayısında % 265, iş jeti sayısında ise % 41,8’lik bir artış söz konusu. Bu da havacılığın hayatımızda nasıl bir rol edindiğini göstermektedir. Türkiye bu rakamlarla, son yıllarda havacılık alanında en hızlı büyüme oranını yakalayan ülke konumunda.
Havaalanı Reklamcılığı
Havacılıkta yakalanan bu rakamlar özellikle İstanbul, Ankara ve İzmir gibi büyük şehirlerin yanı sıra havalimanı bulunan tüm illerde büyük bir reklam alanı potansiyeli olduğunu göstermekte. Reklam verenlerin en büyük avantajlarından biri de havalimanlarının insanların algılarında oluşturduğu imajdan yararlanmaları. Havalimanlarında reklam verenler, hedef kitlelerinin gözünde güvenilir ve prestijli bir intiba bırakıyor.
Havalimanlarındaki dijital ekran network’lerinin ulaştığı hedef kitlenin %92’si sosyal medya ve web siteleri aracılığıyla reklam veren markayla etkileşime giriyor. Yani havaalanlarındaki Digital Signage sistemleri sayesinde iletişimdeki en önemli olgulardan biri olan “feedback”i çok yüksek bir oranda gerçekleştirebiliyorsunuz. Bu geri dönüşün oluşmasındaki en büyük etken, terminalde bulunan yolcuların ortalama 2 saatlerini burada harcamalarıdır. Bu zaman diliminde havalimanı içini dört bir yandan saran son teknoloji Digiboard ekranları sizlere her yerde görünürlük garantisi vermektedir.
Mecralarımız arasında bulunan Bodrum, Dalaman ve Edremit havalimanlarından yapılan uçuşların %90’ı İstanbul’a gerçekleştiği için doğru hedef kitleyi yakalamak için tek yapmanız gereken Digiboard mecralarını kullanmak!