Geçtiğimiz yılın üzerine koyarak ilerleyen Digiboard, 2022 yaz mevsiminde özellikle Bodrum Havalimanı’nda yaptığı reklam çalışmalarıyla oldukça hareketli bir dönem geçirdi.
Yılın ilk döneminde mecralarına yaptığı yatırımlarla dijital ekran network’ünü hem genişleten hem de kısmen yenileyen Digiboard, böylece mecralarını canlı tutmayı başardı.
Bodrum Havalimanı’nda Tam Doluluk
Uzun yıllardır envanterinde bulundurduğu ve tatil dönemlerinin en yoğun havaalanlarından Bodrum Havalimanı içerisindeki dijital ekranları yaz sezonu boyunca neredeyse tamamen doldurmayı başaran Digiboard, Kurban Bayramı tatilinde reklam akışına aldığı 30 markayla reklam kuşağını da doldurmayı başardı. Amazon, Avva, Chanel, Damat Tween, Denizbank, Disney Plus, Dyson, GSK, L’oreal, Nespresso, Sneaks Up gibi markalar bu dönemde yayına girerek en doğru hedef kitleye Bodrum Havalimanı’nda ulaştı.
Bayram sonrası da satış aksiyonlarına devam edilerek şimdiden 2023 yılı için rezervasyonlar alındı ve birçok yıllık anlaşma yenilendi.
100 İstasyon!
Opet Ultramarket Dijital Ekran Network’ünde sene başında plananan toplamda 100 istasyona ekran kurulumu projesi de tamamlanarak dijital ekran ağı genişletildi. Böylece reklam verenler Opet Ultramarket Network’ünü kullanarak günde 200.000 kişiye ulaşmaya başladılar.
10.’su düzenlenecek yılın ilham veren haftası Brandweek’in bu sene de medya sponsoru olan Digiboard aynı zamanda STK’lara verdiği desteği sürdürerek mecralarında bedelsiz yayınlar vermeye devam ediyor.